2 Şubat 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Geçen pazartesiyi paylaşmadan geçmeyeyim Yalova sosyete pazarı ganimetlerim.... aslında tatile girince her gün yazayım diyordum ama biraz tembellikten biraz da bilgisayarı açmaya fırsat olmadığından yazamadım. Neyse hep diyorum kendime çarşıya pazara çıkmak lazım diye ama ne yazık ki hiç dinlemiyorum kendimi...Geçen hafta sosyete pazarına gittik aman Yarabbim ne güzel ve ne uygun şeyler vardı....Ankara pazarları hiç uygun değil maalesef....Üstler 5 er tl, mesela....Evren dinle kendini çarşıya pazara çık....


Benim kızçem gittiği her yerde kendine uygun yerler bulur ve keyfini çıkarır.


Yavrucuklar ne yapıyorlardı acep???


Kıyamam diğerlerinin doymasını bekliyo....


Gezmeler güzelde şu popişi sığdırma işi yok mu...... :))


Yerimi kaptırmam :) 


Terlikler kardeşceyizimin hediyesi....Ve dayanılamayarak alınan battaniyeler.....


Canım Annemin fellah köftesi, bayılıyorum.


Yol yorgunu minimini minnoşum :)


Son bir kaç yıldır evin dışında vakit geçirmek pek cazip gelmiyor. Gerçi gezmeyi severim ama oldum olası evden işe işten eve insanıyımdır. Bu durum yaşlandıkça evde daha çok vakit geçirmeyi istemeye dönüyor...Pazar günü erkenden eve dönüp denk geldiğim gençlik filmini izledim. Eğlenceliydi :) 


Cumartesi akşamından beri 4 kazan çamaşır yıkadım ve tabii bol bol ütü...2 kazan daha kaldı normale dönmeye....Bol bol temizlik yapıp ,dinlenmeyi ve örgü örmeyi planlıyorum tatilde....Ve bir hafta sonunu daha bitirdik. Yeni hafta sağlık ve huzur getirsin herkese...











3 yorum:

Esen Can dedi ki...

Evrencim o derenin kenarında, o resimdeki parktaydık 10 gündür biz de :) Yeni döndük Yalova'dan ama senin gibi ganimetlerim yok benim :( Güle güle kullan hepsini :)
Sevgiler

Meltem D. dedi ki...

Dolu dolu birazda yorucu geçmiş hafta sonun inşallah yeni hafta güzellikler getirir bol dinlenmeler bol keyifler diliyorum canım.

Atolyekedi dedi ki...

Esen Can, ne güzel denk gelemedik :( Çok teşekkür ederim.

Meltemcim, çok teşekkür ederim İşşallah