16 Şubat 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı benim tenha okulumda yine arabada mahsur kalldım. Köpek grupları arasındaki çatışmanın arasında kaldım :(


Eve gelince bol bol temizlik....


Cuma akşamı bol bol örmece stres atmaca....Ama atamadım. Konuşmayayım diyorum ama kendimi zor tutuyorum  :(  Abuk sabuk bir sürü laf okuyorum sinirim iyice bozuluyor açıcam ağzımı o olacak. Mesele mini etek meselesi değil mesele insan olmak meselesi, ahlak meselesi inanç meselesi.....Meleğimin üstüne toprak atmayın...Offf ateş düştüğü yeri yakar...Allah sabır versin....Gelecekten çok endişeliyim....


Cumartesi günü çok sevdiğimiz Begüşümüzü beklerken....


Kuş gözlemcisi çirkin.


Cumartesi akşamı eksik kalmayayım dedim. Ben de yaptım....


Önce oturup beni örgü örerken izledi sonra uyudu miskin kız.


Eserimin adı 'gittiği yere kadar' artık tüm parçaları bitirmek için tabiii. Ne çıkacak bende bilmiyorum. Tipsiz bir şey olacağı çok belli de neyse...


Ve pazar günü hediyelik eşya fuarına gittik beyimnen...


Fuarın en güzel kısmı...Safranbolu dan lokum, Trabzondan tereyağı, Karstan kaşar, Siirtten fıstık Alaçatıdan köy kurabiyeleri falan filan....

Ne diyeceğimi bilemiyorum.Çok üzgünüm(z)....











Hiç yorum yok: