23 Şubat 2015 Pazartesi

cumadan pazara...


Cuma sabahı buzlu ve karlı okul yolu...


Eve gelince tutan sıtma ve kızımla dinlenmeye çalışma...


Cuma akşamı yağan kar  :) pek mutlu oldum görünce...Ve bu gün çocuklarımla konuştuklarım aklıma geldi. Kar yağınca kedilerin kuşların köpelkerin aç kaldığını üşüdüğünü söylediler bende böyle havalarda neler yapabileceklerini anlattım ve aradan saatler geçtikten sonra eve giderken bana bu konuyla ilgili planlarını anlattılar....Çok mutlu oldum. Çocuklara ne verirseniz onu alıyorlar. Güzel şeyler ekince güzel şeyler biçiliyor zira kötülükleri uzakta aramamak lazım o halde....


Cuma akşam temizlik yapamamaının vicdan azabı ve sıtmanın etkisi devam ederken minnoşumun yaptıklarına eriyorum....


Ve cumartesi klasik market alışverişinden sonra markafonik aşkımın meyvesini alıp eve öyle geldik....


Ve cumartesi alışverişim. Paşabahçenin kolonyasına bayılıyorum. Ve uzun zamandır oje almamıştım. 377 no yu markette  bulunca aldım.


Erken çıkıp erken dönünce temizlik yapmaya zaman kaldı. Temizlik sonrası film izledik...(N'apçaz şimdi isimli Türk filmini izledik.)


Pazar keyfimiz   :)


Geçen hafta başladığım müthiş eserimin (dil çıkaran çocuk suratı bulamadım ama siz bu satırın başını okuyunca onu hayal edin lütfen )  'gittiği yere kadar' eserin adıydı bir hafta elime alamayınca kararımı değiştirip söktüm. Şimdi her ne kadar tipsiz olsa da işe yarar bir şey çıkacak ümüdiyle devam ediyorum örmeye .....
Pazar günü çakma atolyemin düzelmesi için uğraştık. İşşşallah yakında düzeltiriz de bir şeyler yapmaya yeniden kaldığım yerden devam edebilirim. Bu hafta geçen hafta kadar yoğun olmazsa kendisiyle ilgilenmeyi planlıyorum. Hadi şşşallah...
Yeni haftayla ilgili çok dualarım var....Hepimiizn var muhakkak....İyiliklerle dolu bir hafta dileğiyle.....Allaha emanet kötülüklerden uzak olun işşallah.











Hiç yorum yok: