9 Şubat 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Günaydın  :) Ne güzel demiş di mi?


Az kalan yünlerim...Daha neler yaparım ben bunlarla....yani umarım :) Planlar planlar.....


Yünlerimle oynarken en dibime gelip böyle uyumacalar......


Cumaetesi günü klasik market alışverişi sonrası açık havada yürümece....Ve şanslı odtü kedileri....


Bilinçli ve vicdanlı gençlik.....


Eve yakın yüncüden bulduklarım.....


Ojeler sadece tırnaklara sürülmez efenim benim kafadakiler her yerde kullanıyorlar :)


Cumartesi gecesi eğlencesi....


Eşim çiçekçiye gitmiş nergis sormuş, bu havada toplanmıyo demişler.....Ama toplayanlar trafik ışıklarında satıyo.....


Pazar günü Liloşun doğum gününü kutladık. Güzel annesi pastayı kendi elleriyle yapmış. 


Pazar akşamı erkenden yemeklerimi yaptım, çamaşırlarımı yıkadıysam benden mutlusu yok :)
Ne zamandır tabak çanak almıyordum :) Güllü kupaları karacadan aldım indirim varmış ne kadar sürer bilemiyorum indirim ama haberiniz olsun. Beyaz kupada porlanddan, belli bir amaç için alındı hadi hayırlısı bakalım.
Mutlu, sağlıklı haftalar olsun....













Hiç yorum yok: