10 Mart 2015 Salı

10 mart salı...


Bizim evde oturacak pek yer yok da.... 


Komşuyu gözetliyoruz  :) Şaka tabi ki balkonda güvercinler var onlara bakıyor minnoşum.


Bir not defteri daha bitti kedili olana geçtim. Ve salı günü listesi yapılacakları  an itibari ile tamam....


Dağ dağa küsmüş misali...Kim bilir neye bozuk atıyo zilli....


Biri beni hala gözetliyo....


Bir mandala denemesi yapayım dedim  :( Pergelin kırık olduğunu nereden bileyim hiç işim düşmemişti ki....Bende tabak çanak ne bulduysam onlarla çizdim yuvarlakları....Olduğu kadar artık deyip uğrastım....Keşke her gün böyle bloglasam sonra dönüp okumak çok güzel oluyor...








3 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

yerim ben o minnoşu bakışlarını sevsinler yeni cicilerinin üstüne oturmuş hiç oturulacak yer yokmuş gibi tabak çanak derken ortaya güzel bi çizim çıkmış ellerine sağlık kızım.

tatlı kedi quen dedi ki...

senin bu minişe bayılıyorum :)

Atolyekedi dedi ki...

Ye Annem :) teşekkür ederim :)

tatlı kedi quen, teşekkürler :)