11 Mart 2015 Çarşamba

11 Mart çarşamba...


Sabahları fırsatım olursa fox'un çalar saatini izliyorum. Yine migrenli bir güne günaydın....


Meraklı taze anons yaparak geçen aracı takip ediyor.....


Suratını şöyle kapatınca bayılıyorum....


Şu aralar tuvalet kağıdına yapışıyorum resmen....Top şeklinde taşıyorum her odaya....artık bu her neyse soğuk algınlığı mı grip mi geçene kadar devam eder tuvalet kağıdı ile olan ilişkim....



Hastayım hasta canım ister pasta....Bu akşam çok sevdiğim mercimek çorbası ve boool salatam. Ve bir ayrıntı: salataya sıkmak için limonu ikiye böldüm, salataya sıktım, çorbaya sıktım, kabuklarıyla bazen tırnaklarım bazen de yüzüm sebeplenir.


Elimdeki incik boncukları karıştırıp bunları yaptım...


Allahım yarabbim patiye bakın ne tatlı....


Yine çılgın gece hayatımdan bir kesit.... Akşam iyi haber alınca yerine gelen keyfimle öneri üzerine bir film izleyeyim dedim. Örgümü kahvemi hazırladım....Yorumlarına baktım çoğu kişi beğenmiş....Ama ben çok sıkıldım izlerken. Zevk meselesi tabii







2 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

ne o geçmiş olsun sende kıştan nasibini aldın heralde yaptıkların hoş olmuş yediklerin afiyet olsun bu minnoş büyüdükçe renkleri koyulaştımı banamı öyle geldi çok tatlı ya.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem. Minnoşun renkleri koyulaşıyor olabilir bazen fotoğraflarda da farklı çıkıyo zilli