3 Mart 2015 Salı

3 Mart Salı...


Çok sıkıcı bir yıl geçiriyorum ve müthiş derece bunaldım...Aslında bir sürü şey yazdım sildim. İnsanlar çok tuhaf...Neyse çözmeye çalışmıyorum en güzeli mümkün olduğunca uzak durmak...


Dün akşam oturdum bir şeyler öreyim kafa dağıtayım diye ama sadece ortalığı dağıttım sonra topladım. Bunaldığımdan mı çalışma odamın  toparlanamadığından mı bilemiyorum.Kaçtır hobi girişimlerim olumsuz ve eli boş sonuçlanıyor. Kısaca toparlayayım yeni yıl öncesi oturma odası ve salonun yerini değiştirdik sonra oturma odası yerine çalışma odasını taşıdık duvarları boyadık ama elimizde kullanmadığımız fazla eşyalar olduğundan onlar yerini bulana kadar beklemedeydik. Bu hafta sonu o fazla eşyalarla ilgili güzel gelişmeler olunca belki düzelirim diye umuyorum. Bir şeyler üretmem lazım...


Dün akşam ortalığı dağıttım demiştim bir sürü yarım iş buldum. Belki bu hafta sonundan sonra her şey değişebilir. Büyük temizlik bekliyor beni ve bol bol düzenleme işleri....


Son olarak izlediğim bir film. (Adı: uyuyana kadar) Benim gibi gerilim sevenlere tavsiye ederim.
Bol üretimli günlerin gelmesi dileğiyle...Mutlu günler




7 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

bu kadar dert etme her şeyi birazda bazı şeyleri oluruna bırak çünkü deymez yine örmeye başlamışsın bakalım ne çıkacak.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Yarımların bütün olması dileğim hepimiz için geçerli:)))) kolay gelsin canım.

funda öztkn dedi ki...

bende çogu zaman kafamda tasarladığım bir şey var bu gece yapacağım deyip sabahlamma rağmen ortaya hiç bir şey çıkmaz odayı dağıttığımla kalırım tavsiye için teşekkürler güzelse izlemek gerek

Arayan Kedi dedi ki...

Umarım kara bulutlardan biran önce kurtlursunuz ve moraliniz hemencecik düzelir.
Filmi psikolojik dediydiler, tavsiye ettiydiler, ben de bir süre önce izlemiştim. :)ters köşeli bir filmdi. Geçen de annem izlemiş bana soruyor amnesia nedir öyle birşey var mı diye :)

Atolyekedi dedi ki...

Öyle ama işin içine girince oluruna bırakmak zorlaşıyor. Deneyeceğim... Bir sürü şeye başladım artık ne zaman biter bilmiyorum Annem.

Funda öztkn, yalnız olmadığımı bilmek güzel. Bu bir dönem belkide...

Arayan kedi, ah işşallah, çok teşekkürler. Ben bu tarz filmleri seviyorum. Ne güzel film merak uyandırmış ve araştırmaya sevk etmiş.

tülin dedi ki...

İlkbahar iyi gelir, biraz sabır :) sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

Tülin, işşallah... Tesekkürler