31 Mart 2015 Salı

31 Mart Salı....


Yaptığım bir takı alışverişinde bu çizgili renkli kağıdı vermişlerdi (takıyı içine koyup) renkli şeyleri çok severim. Renkli kese kağıdı daha elime geçmeden onu kesip biçip kitap ayracı yaptığımı hayal etmiştim....


Ve bu gün onları pvc ile kaplayıp kitap ayracına dönüştürdüm :)



Eşimin kendi iş yerinin minik ajandalarından vardı. Tabii üzerinde iş yeri damgası  :(   Hiç sevmem marka, iş yeri vs yazan eşyaları tabii abartarak değiştirdim. Zaten canımda sıkkındı her yerine yapıştırmışım bir şeyler....


Uyuyuşa bakar mısınız? Patiyi de çekmiş burnuna....


Akşam üstü bitirmek için uğraştığım örgümü örerken minicik minnoşum beni daha doğrusu iplerimi yumaklarımı takip ediyor....


Duymuştum ama izlememiştim, çok değişik geldi bana. :(






4 yorum:

Arayan Kedi dedi ki...

Yaaaa pcv ile kaplamaaakkk! Çok iyi fikir. Ben de hep ayraç yapmak istemiştim ama nasıl dayanıklı olurlar diye düşünmüş ama bulamamıştım. :)
Defter de çok cici olmuş <3

Atolyekedi dedi ki...

Arayan Kedi, eskiden ne emeklerle yapıp kendimce güzel ayraçlar oluştururdum ama çabuk yıpranırdı şu pvc yi kim icat ettiyse ne iyi etmiş :) Çok teşekkür ederim :)

SHOIPTAR dedi ki...

ayraç yapmak iyi fikir hoş olmuşlar o uyuşuk bakan kızını yerim ben tatlı minnoş.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem :)