2 Mart 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


 Cuma günü eve dönüş....Temizlik günümün birini perşembeye aldım ve cuma biraz daha rahat ettim. Ütütydü, çamaşır yıkamaydı toplamaydı yerleştirmeydi bu tarz işleri aldım bu güne....Çok yorgun geliyorum çünkü eve....


Cuma akşam minnoşuma hazırladığım 1 yaş çerçevesi....


O kağıtlar çöp değil bir kere, oyun oynuyoruz biz :)


Cumartesi boncuk kızımız 1 yaşına girmiş bulunuyor :)


Bitirdiklerime bakıp mutlu oldum....çok değişik bir psikoloji bu....


Ayrancıda her ayın ilk pazar günü antikacılar pazarı kuruluyormuş. Ben bunu geçen sene öğrenmiştim ama bir türlü fırsat olmamıştı. Bu hafta oldu ama ....Bu güzel çantayla döndük. Ve yeter gari dedik her şey çok pahalıydı bana göre ama yine de ne varsa eskilerde var o porselenler o tabaklar o motifler her şey eskiden çok güzelmiş...


Pazar günü çiçeklik aldık. Ee tabii biz kendi çiçeğimizi koyduk oraya....


Ve pazar akşamı akşamımı kaplayan evraklarım, çok şükür bitti şimdilik  2 gün rahatım  :)) Pazar akşam tipi tip kızım....
Bir hafta sonu böylece geçti....Hayırlı, mutlu, sağlıklı bir hafta dilerim herkese......








6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ölürüm sanaaa helede elbisenin desenine:)) bu akşam yürüyüşe çıktığımız da aynı bu desenli bir patican görünce senin kız geldi aklıma:)) doğum günü kutlu olsun sağlıkla nice yaşlara.
çiçeklik harika bir yer olmuş başka yerde yatmaz artık:))
(gelinim) Ayşe kızım da öğretmen kıyamam ondan biliyorum işiniz zor canım.
Öpüldünüzzz.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) benim kızımın benzerleri baya var bende karşılaşıyorum bazen...Evet yatağını çok sevdi özellikle biz yanındayken orada uyuyor biz nereye gidersek oraya aslında....Teşekkür ederim anlaşılıyor olmak ne güzel..Bizde öptük :)

SHOIPTAR dedi ki...

canım ya yerim ben onu 1 yaşı kutlu olsun özledik haberin olsun çokta güzel yeri seçmiş afferin ona çerçevedeki duruşu harika bi poz çantanda güzelmiş iyi günlerde kullan kızım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Face de adını eklediğim bir foto yayınladım bakarsın:)

Arayan Kedi dedi ki...

Ya okuldaydım postu gördüm ama yorum yazamadım. Ne çabuk büyüyorlar. Eski fotolara bakınca Aman Allah'ım bu kadarcıklar mıydı gerçekten diyorsun. :) Çirkin'le nice birlikte musmutlu sağlıklı büssürü kocaman yıllara...

Atolyekedi dedi ki...

:) özlenmez mi minnoş o minnoş, ben okuldayken bile özlüyorum. O nerede yatacağını keyif çatacağını bilir :) Teşekkür ederim Annem.

ÖRGÜ ÇANTAM, gördüm :) çok teşekkür ederim.

Arayan kedi, kesinlikle!! daha dün bebekti...Amin işşallah, teşekkür ederim :)