16 Mart 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Ben sabah kalktığımda hava henüz karanık oluyor. Ve dolayısıyla ışıklar da açık.....Minnoşumun beni beklerken ve takip ederken kuyruğunu şöyle yapmasına bayılıyorum....


Cuma öğleden sonra çirkin kızım mahalleyi kontrol ediyo...


Cuma akşam gelen kargom. Nası mesudum anlatamam...


Neye niyet neye kısmet akşam yemeğin yanına yaptığım salata beyin isteği üzerine patates salatasına dönüştü....


Baba aşkı....Cuma akşam bir sürü fotoğrafını çektim hanımın çoğunda kafası babaya dönük...


Cumartesi sabahı...Hera'm güneş banyosu yaparkene....


Cumartesi öğleye kadar market alışverişi vs işlerini halledip alışverişi yerleştirip. Çamaşır yıkayıp, asıp, bulaşık yerleştirip...vs işleri halledip grip çayı yaptım...Limon, elma, zencefil, karanfil, çubuk tarçın....Hala geçmedi ama....


Çay ve dinlenme eşliğinde başladık film izlemeye...Şiddetle tavsiye ederim, harika bir Türk filmi....


Çok eğlenceliydi.....


Kısa film... Tesadüfen buldum. Ben bu tarz çekilmiş filmleri beğeniyorum.


Birazda gerilelim.....


Ve pazar sabahı....Yağmurlu bir Ankara yine...Oh tamda hafta sonu film kahve çirkin kız bey örgü eşliğinde harikaydı....


'Karnaval' ne güzel filmdi.... Canım memleketimde çekilmiş çok hoşuma gitti...


Eğlenceli bir film. En bayıldığım iki şiveden biri Ege şivesine doydum..... (Gerçi Aydın şivesi biraz daha farklı gelse de kulağıma,yine de bana memleketimi hatırlatıyo..)( ikincisi de Trakya şivesi bayılırım :))


İşte bu filme bayıldım. 'Eksik sayfalar' benim gibi bu güne kadar izlemediyseniz mutlaka izleyin.


Oda biraz düzenlenince boyamalara projelere de başladım yavaştan...Yeni bir karar aldım başarabilirsim aynı anda çok işe girişmicem. Bakalım dayanabilirsem tabii...



Bunlar hep ben örmeyeyim diye....Sepetin üstüne yatmalar, yumakları kaçırmalar, örülen parçaları saklamalar falan...Cık cık süpürgesiz cadı seni....
Mutlu, sağlıklı, neşeli ve güzel bir hafta olsun işşallah....





















8 yorum:

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Çok güzel dolu dolu "cumadan pazara" olmuş :) Güneşlenen Hera'ya bayıldık :) Biz çirkin dedikçe büyüdükçe güzelleşiyor bu kız :) Boyamaları merakla bekliyorum :)

*kelebekana*-* dedi ki...

ne güzel anlatmışsınız ..ama ben kedinin hayranıyım;) nedir bu asalet çok tatlı ..bende evde kedi beslemek istiyorum ama dışarı çıkarsa çok köpek var ,evde sürekli duruyor mu ??tuvalet gibi ihtiyaçlarını nasıl gideriyor ??balkondan kaçıp gitme olayı olur mu ??yanıtlarsanız sevinirim ...

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, evet teşekkür ederim :) Biraz ağır ilerliyor ama işşallah en kısa sürede bitireceğim.

Kelebekana, teşekkür ederiz. Bizim kızımız sürekli evde...Götürebildiğimiz her tatile bizimle geliyor, balkona biz yanındayken çıkıyor ama kediler için olan tasmasıyla (ön kol altından ve belinden sarılan tasmlardan) Çünkü kuş görünce heyecanlanıp yakalamaya çalışıyor balkondan düşüpte ölen yada felç geçiren çok kedi örneği var ne yazık ki :( o yüzden tedbirli olmakta fayda var. Tuvalet eğitimi olan bir kedi bizim kızımz. Bize geldiğinde 2,5 aylıktı ve eğitimliydi. Yemeği suyu sürekli aynı yerde duruyor. Plastik bir tuvaletimiz var ve yemeğimiz ile tuvalet farklı yerlerde...Yazın balkonumuza eşimin çaktığı telimizi takıyoruz.Yardımcı olabildim mi bilmiyorum aklıma gelenleri yazdım. Sormak istediğiniz başka bir şey varsa elimden geldiğince cevaplayabilirim..

Meltem D. dedi ki...

Evrenciğim çirkin görmeyeli ne çok büyümüş çokta sevimli maşallah bu arada emaye kupalarada bayıldım iyi günlerde kullan mutlu haftalar diliyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim, evet büyüdü çirkin...Çok teşekkür ederim :)

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim kupaların bi harika iyi günlerde kullan hafta sonun yoğun geçmiş hafta içi de iyi geçer inşallah o çirkini seyretmeye doyamıyorum onda ingiliz asaleti var.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Hera eşliğinde şahane bir yayın olmuş uykulu surat:)))

filmlerden izlemediklerimi not aldım teşekkürler.minik çinko bardaklarına bayıldım o açık yeşilden ben de bir adet kayınvalidemden var nereden baksan vardır 50 senelik:))
sevgiler öpüldünüzzzz

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annecim :) Suratsızlığına bakarsak tam ingiliz de ekmek seviyo Türk bu hemde egeli zeytine bayılıyo :)

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederiz :)
Aslında en kıymetlileri o 50 senelikler.Bizden de sevgiler, saygılar....