30 Mart 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Herkese sabahın bir köründen GÜNAYDINNNN!!! Cuma sabahı minnoşum ben hazırlanırken böyle mayışmış olarak beni izledi....


Cuma günü çamaşırdı, bulaşıkltı yemekti derken akşam üstü biraz ayaklarımı uzattım ve bir taraftan tv bir taraftan bilgisayar....


Ben biraz keyif yapayım derken başka biri keyfin dibine vurmuş  :)


Güzel kızım. Nereye gitsem peşimde iş yaparken otururken her yerde benimle....


Yine gün yapıyoruz....


Sanki iş öğrenecek bulaşık toplamayı yıkananları yerleştirmeyi çay yapmayı öğreniyo....Manevi destek  :)


Yanlış hatırlamıyorsam cumartesi denk geldim ve çok mutlu oldum. Bir kaç sene öncesine kadar hafta sonları programını izlerdim yeniden görmek ne güzel artık hafta sonu sabahları ne izleyeceğim belli...


Biraz oyun oynayalım dedik çirkinim hemen yoruldu, yaydı popişini....


Pazar sabahı pazar kahvesi....Ve uyuklayan minnoş kız....


Pazar günü film izlerken biraz bir şeyler örme çalışmaları....Minicik fermuarlar Annemden :)


Pazar günü izlediğimiz ilk film 'Kalbini Dinle' güzeldi....


Bir diğer film '2012' güzeldi...İki filmi de tavsiye edebilirim.
Herkese hayırlı, mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir hafta diliyorum.....












2 yorum:

bilge dedi ki...

Benimde kedim orfe ben iş yaparken meraklı gözlerle beni izler iyiki hayatımızda varlar...

Atolyekedi dedi ki...

bilge, kesinlikle katılıyorum...