9 Mart 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma okul dönüşü çamaşır yıkama, asma, ütüleme şeklinde işlerle geçti. Ve haftann son günü büyük bir yorgunluk çöktü.....Oturup kadın programı izledik kızımla....
Cumartesi günü hiç fotoğraf çekememişim :( bütün gün temzilik ve düzenleme yapmakla geçti. Salon takımımızı sattık cumartesi eşyaları almaya geldiler. Aldılar onların ardından tüm ev birbirine girdi onlarla uğraştık. Akşam yorgunluktan biraz bilgisayar biraz tv izlemece ve sonra cumburlop yatak. Hala tam düzenlenemedi artık bu hafta içi her gün azar azar yapıp bitiricim işşallah.


Ve pazar sabahı bu gün dünün yorgunluğunu atma ve biraz kendini mutlu etme günü ilan ettim. Kızım salonun yeni haline hemen alıştı. Güneş banyosu bile yaptı sabah sabah, hatta sabah şekerlemesini bile....


Biraz alışveriş yapayım dedim Defacto'da internet sitesinde gördüğüm şalları almaya gittim ama sadece 2 tanesini bulabildim buna da şükür....


Lcw'den çok istediğim çizgili tuniği buldum  :) çok mutlu oldum. Eşim yine dallı güllü birşeyler bulmuşsun  dedi. 


Alışveriş güzeldi ama sonrasında aldığımız hoş olmayan haberle tersine döndü her şey....
Her şey insanlar için diyorum kendimi teselli etmek için ama kendimi kendime inandırmakta zorlanıyorum. Umarın sizin hafta sonunuz güzel geçmiştir ve yeni haftanız sağlıklı, huzurlu geçer.





4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

giysilerin çok güzelmiş iyi günlerde kullan kızım.

Atolyekedi dedi ki...

Tesekkür ederim Annem, işşallah.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sağlıkla kullan canım.
senin kızın suratı çok şekerrr nasıl da sevdi yeni kökünü:))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim :)