20 Mart 2015 Cuma

Değerlendirmeler....


Günaydınnn!!! Aslında artan iplerimi değerlendirmelere başladığımda yaptığımda ilk işim bu yuvarlaktı...Ama tabii bitmedi o yüzden paylaşması da en sona kaldı... Artık yeni renkler alabilirsem ekleyerek büyüteceğim :)  yada yeni işler yapıp artanları....Çünkü artık ipler eridi ve kalanlarla da çeyrek sıra bile çıkmazz :(


Yuvarlağıma eş zamanlı olarak başladığım dikdörtgenim....Tabii kendisi bitmedi...Ne yapacağım belli ama biraz daha büyümeli....


Miskin minnoşumla herkese hayırlı cumalar mutlu hafta sonları diliyoruz....





5 yorum:

Arayan Kedi dedi ki...

Ya niye benim bu mecraya hiç ilgim yeteneğim yok ya :( hem beceremiyorum hem de başlasam hemen içim sıkılıyor. Hiç iyi geçinemedik yünlerle tığlarla şişlerle. Yıldızımız barışmıyor :)

Atolyekedi dedi ki...

Arayan Kedi , belki de yeteneğin vardır ama ilgin olmadığı için aran olmayabilir...Çokta önemli değil sonuçta amaç rahatlamak hoş vakit geçirmek, eminim seninde yeteneğinin olduğu güzel vakit geçirdiğin bir sürü alan vardır...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık.
Nacizane benim fikrim bunlar bir köşe işi olsun beklesin artan ipler hep bunlara eklensin bir çeşit toplayıcı olsunlar. yeni iplerle devam edince hep artanlar oluyor:)

çirkin kızını kocaman öpüyorum:)

SHOIPTAR dedi ki...

çok hoş olmuşlar evrenciğim cıvıl ,cıvıl renkler ellerine sağlık çirkinimede iyi uykular.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederim beğendim bu fikri uygulayacağım :)

Teşekkür ederim Annem :)