17 Nisan 2015 Cuma

17 Nisan cuma...


Merhaba....Son 2 hafta çok yorucu geçti benim için.Sanırım hobi adına yaptığım tek şey şu sayfayı boyayabilmekti hemde 2 oturumda....Bahar havası ayrıca ağır geldi sanırım, bitmeyen temizlik ve evrak işleri de cabası.......Bu günüme şükür, çok şükür, bin şükür...... 


Mahalleyi bekliyoruz her zaman olduğu gibi...


Ön patileri anladım da...Biri bunu bana açıklasın   :)


Tabii biri bunu da
 açıklasın.....Minnoşum çirkin kızım yaramazlıkta sınır tanımıyo....


Neyse ki temziliğimi dün yaptım. Bu gün kendime izin verdim....Dinleneyim biraz. 
Herkese hayırlı cumalar, mutlu hafta sonları dilerim.





5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:)) Camdan bakışına bittimmm:)
sana güzel bir haftasonu olsun canım

SHOIPTAR dedi ki...

mahallenin dedektifi iş başında çokta güzel otururmuş yerim ben onu yaramazlıkları cabası olucak o kadar annesi çizimlerin çok güzel olmuş yorgunluğa deydi sanırım ellerine sağlık.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) teşekkür ederiz. İşşallah herkese olsun.

Teşekkür ederim Annem :)

Bahar Yorgun dedi ki...

geç gelen bahar hepimizi çarptı sanırım :)

Atolyekedi dedi ki...

Bahar Yorgun, hemde çok....