24 Nisan 2015 Cuma

24 Nisan cuma...


Günaydııın! Bu hafta hadi bu gün yazayım olmadı yarın yazayım derken derken günlerden cuma oldu bile....Minnoşum burada pazartesi temizliği yapılırken beni takip ediyor. 


Burada da 2 saat süren ütü maceramda bakışlarıyla manevi destek yapan kızım ütülenecek çamaşırları koklaya koklaya beni seyrediyor :)


Salı akşamı ilk defa tam bir bölümünü izlediğim dizi....Ve ilk defa dinlediğim bir ses...Resul Dindar adını duymuştum ama hiç dinlememiştim itiraf edeyim karadeniz müziğine ilgi duymam ama bu duyduğum ses ve şarkısı çok hoşuma gitti....Bir taraftan dizi izlerken bir taraftan incik boncuğu yayıp elimde olanlarla ne yapabilirim baktım.


Aslında pekte boncuğum kalmamış....Olanlarla da ortaya çıkanlar...2 kolye 1 bileklik.


Aaaa bunu unutmamalıyım. Kızılay'daki ipçim kapandığından beri hiçbir yerden alışveriş yapamadım. Bende ilk defa internetten alışveriş yaptım. Cuma aldım pazartesi geldi  :) 


Perşembe ne yazık ki bayramımızı kutlayamadık çünkü bizim dağda kar yağdı ve çok soğuktu :(  Tabii resmi tatil olduğu için beyim evdeydi ve planı boyamadığımız tek yer olan yatak odasıydı....Bizim de tören iptal edilince birlikte boyadık. Tabii sonrasında temizlik günüm olduğu için toz al süpür sil topla kaldır vs işleri de yaptım. Ve çok şükür şimdilik temizlik işi bitti. Bir sonraki temizlik gününe kadar   :) 
Şimdilik bizden bu kadar herkese hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları dilerim.





4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

minnoş minnoşsuz olmaz bakışlara bitiriyo kolyen hoş olmuş bilekliğinde güzel ellerine sağlık iplerini beyendim kolonbo iş başında birazda mola afiyet olsun temizlik işlerini bitirdiniz iyi günlerde kullanın.

Atolyekedi dedi ki...

Valla beni eritiyo resmen yaptıklarıyla...Teşekkür ederim Annem.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Temizlik yapan anneler ellerinde elektrikli süpürge olmayınca seyretmeye doyulmaz:)))))))
ütüler tek tek kontrol edilmiş anlaşılan.

işlerin kolay gelsin canım bakalım ne güzellikler dökülecek ellerinden.
Öpüyorum ikinizi de.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) çok teşekkür ederim. Biz de seni öpüyoruz :)