28 Nisan 2015 Salı

28 Nisan salı...


Minnoşumdan kocaman bir günaydın herkese....


Sonunda aklıma gelebildi ve çok şükür paylaşıyorum. Bu işe ne zaman başladım ne zaman bitirdim hatırlamıyorum. Dolabı düzenlerken gördüm aaa bitirmiştim bunu diye....Neyse efem olan oldu...Yapım aşamalarını paylaşmak istiyorum şimdi....

1. Ahşabı kenar köşe zımparalıyoruz.
2. Nemli bir bezle tozunu alıyoruz.
3. Tek kat astar boya ile geçiyoruz.( Ben hepsinde beyaz renk akrilik ahşap boyası kullandım) Astar yapmak için boyaya az miktarda su katabilirsiniz. 
4. İkinci kat atıyoruz. Boyayı direk kullanıyoruz, açmadan.
5. Üçüncü katı bir kısmına beyaz bir kısmına da lila renk attım.
6.Kolay transfer kullandım. Nemli bir bezle çiçekleri yapışmasını istediğim yere sabitleyip yapıştırdım.
7. Cila attım. Ben sprey cila kullandım daha hızlı kuruduğu için.

Not: Bazen kullandığım ahşap boyalarının markasını soruyorsunuz. Ben Hobi mağazalarında beğendiğim ve karıştırarak kullanabileceğim her rengi markasına bakmaksızın (tabii ahşap için olanlardan) alıyorum. Sprey cila da yine ahşap malzemeleri satılan kısımdan alıyorum. 

Mutlu günler....

5 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

minnoş kimi bekliyor acaba :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık neşe veren rengi seçmişsin harika görünüyor. Yaa ben bunun cam önünde ki yerini çok seviyorum:)) İzmir de genelde yüksek camlar yeni binalarda biraz daha farklı artık sabahları hava nasıl olursa olun mutlaka balkonu açıyorum havalansın diye BADEM bey de yuvarlana yuvarlana günlük tozu alıyor:) havalar iyice ısınsın yıkayacağım grimsi oldu yine:)))

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kesi quen, bilmem :)

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim :) aaa balkon camlı mı? bizimki camlı değil kenarlara çıkmak istiyo korkutuyo bizi bizde arada kedi tasmasıyla çıkartıyoruz....

SHOIPTAR dedi ki...

minnoşun bakışlarını yerim emeğine sağlık boyamaların çok güzel olmuş.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem :)