3 Nisan 2015 Cuma

3 Nisan Cuma....


Sabah mahmuru mahmure bacı....


Kutu görünce dayanamayız tabiii..... Kargo kutuları koklanır yabancı tehlikeli bir şey var mı diye bakılır sonra güzelce içine yayılınır :)


Adımı değiştirmeye karar verdim ismim 'Birsen' soy adım 'eksiktin' olacak :) Bu haftanın en güzel gelişmesi bu kargo oldu benim için....


Muthiş rahatlatıcı bir iş... Artık diğer hobileri falan bırakıp bununla uğraşırım herhalde...


Örgüme eşlik eden film....Az kaldı bitince paylaşacağım ördüğümü....Aslında dönem filmlerini severdim ama bu bana hitap etmedi...
Hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları...





2 yorum:

yıldız dedi ki...

Esrarengizbahçe nasıl birşey çok görüyorum paylaşımlar nereden aldın canım bi bakıım bende .

Birsen güzelmiş :)

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, hemisim hem soy isim okununca daha güzel :)