20 Nisan 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Günaydııın!! Minnoşum cuma sabahı her sabah olduğu gibi ben hazırlanırken beni seyrediyor :) Tabii fotoğraf çektiğimi anlayınca başını çeviriveriyor.....


Cuma eve gelince çamaşır, bulaşık vs derken üstelik temizlik yapmamama rağmen akşamı ettik yine...Minnoşum biraz lazerle oynayınca böyle olduğu yere yayıldı :) Bu arada o kağıtlar çöp değil oyun oynuyoruz onlarla :)


Cumartesi akşam biraz örgü biraz tv biraz çirkin kız....


Pazar sabahı tipsizimin hali...Bütün gece gezmiş...Ve ben hiiiiç duymamışım. Sabahta biz kalkınca ayaklandı...Ah ah yine seninle uyanıp seninle uyuyacağım tüm gün seninle olacağım günleri iple çekiyorum deli kız...


Biraz alışveriş yapayım dedim farklı mağazalarda gezeyim istedim. Ya kollarını beğenmedim ya yakalarını ya da boylarını....Dedim ki Evren seni ancak waikiki paklar yine....Ve müthiş derecede birbirinden alakasız zevklerimin göstergesi....Aslanlı kaplanlı çiçekli böcekli....Bir kuru kafalı bir şey yoktu o da olsa tam olurdu :) 


Biz hafta sonu sabah erkenden çıkıp işlerimizi halledip öğlen eve geliyoruz böylece minnoş kızımla daha çok vakit geçiriyoruz  :)  Pazar günü çektim bu fotoğrafı çoook merak ediyorum ne düşündüğünü böyle uzaklara dalarken....


Harıl harıl Anneler günü hazırlıkları devam ediyor. Pazar günü öğleden sonra çay kahve servisi ve yemek dışında neredeyse hiç kalkmadım. El baskılarına paspartu yaptım, Anneler günü tebrik kartı hazırladım ve vesikalık fotoğraflara çerçeve yaptım. Bir iki detay kaldı bitmek üzereler....Baya verimli geçti hafta sonum, çok şükür. Yine yoğun bir hafta başlıyor hadi hayırlısı güzel geçer işşallah....
Herkese sağlıklı, huzurlu ve işlerinin rast gittiği bir hafta diliyorum.









2 yorum:

ebrulikedi dedi ki...

camın önüne kurulmuş hanımefendi keyfine bak.kediler bayılıyor camdan dışarıyı seyretmeye.saatlerce bakıyorlar.çok tatli kediciğin

Atolyekedi dedi ki...

ebrulikedi, :) teşekkür ederim.