27 Nisan 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Günaydın!! Cuma günü işlerim bitince akşam üstü minimini minnoşum gelip yanıma kıvrıldı...Akşam biraz çizim biraz örgü biraz kahve ama  baktım ki  minnoşum dışında hiç bir şeyin fotoğrafını çekmemişim :\


Ve cumartesi sabahı saat 06:00 da uyandırıldım :( Tabiii ben uyandıktan kısa bir süre sonra çirkin kızım uyudu....


Sonra aşı olmaya doktora gittik geri dönüşte kudurmacalara devam....


Biraz çalışma odasında vakit geçirme zamanı...Şu yapışkanlı kağıtlardan vardı üstünde de reklam....O reklama hemen bir şeyler yapıştırılıp kapatıldı.....


Ve kendi yaptığım çizimleri boyamaya geçmeden önce bahçemden bir kaç sayfa boyayayım dedim. Müthiş rahatlatıcı bir şey tavsiye ederim....
Pazar günü tüm gün ardiye olarak kullandığımız balkonun temizliği ile uğraştık beyimnen...Çok şükür bitti ama çok yorulduk. 

Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve sadece sevdiklerimizle geçireceğimiz bir hafta olsun....





2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ne güzel bir uğraş ucundan azıcık çocukluğumuza dönüş gibi:))

güzelliği öpüyorum

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) teşekkürler.