14 Mayıs 2015 Perşembe

14 Mayıs Perşembe...


Merhaba herkeslere....Yoğun günler aylar geçiriyoruz . Madem hobi üretimi yapamıyoruz o halde yoğunluğu paylaşmalı...


Anneler gününe kadar çocuklarımın hazırladığı hediyeler...Evalardan fotoğraf çerçevesini ben yaptım sadece...En son paketleyip Annelerimize sürpriz yaptık....


Annelerin bilmediği ve benim haftasonu hazırladığım başka bir sürpriz o günün anısı için...Son yılların adetinden...



Ben çerçeve hazırlarken miniminiminnoş kızım.....



Ve sergi günümüz, açılışımız ve ilk defa bir sergide çiçek aldım. Çiçek almak hangi kadının hoşuna gitmez ki....


Bu sene yine çok şanslıydım. Çocuklarımın hayal güçleri ve el becerileri sayesinde yine harika bir sergi oldu.


Ziyaretçilerimiz her etkinliği tek tek incelediler çok hoşuma gitti doğrusu...



Bazı etkinliklerimiz bazı minik arkadaşlarımıza ilham kaynağı oldu  :)
Daha devam ediyor çok işimiz var çok....Şimdilik bu kadar olsun.


Böyle yanıma dibime gelip uyukluyor tam yemelik minnoşumla şimdiden herkese hayırlı cumalar ve mutlu haftasonları dileriz.








4 yorum:

Meltem D. dedi ki...

Senin gibi mesleğine aşık insanlara bayılıyorum Evrenciğim ne güzel şeyler yapmışsınız bu arada yarın kandil şimdiden kandilini kutluyorum çok sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, çok teşekkür ederim :) Çok mutlu ettin beni. Bende kandilini kutluyorum.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım benim ,sen gerçekten bu meslek için doğmuşsun , eskiler dermiş ya işte senin kumaşın bu aynen öyle.
yaptıklarını görünce Allahım ondan çok kopya olsun dağıt dört bir yana diyorum.
senin yetiştirdiklerin de senin saçtığın kıvılcımlar olacak inş. o salonu hazırlayanların yaşamına yansısın tüm renkler.
minikimi de çokkkk öpüyorum bugün hep uslu kız modun da:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) çok teşekkür ederim. Yorumun beni çoook mutlu etti. İşşallah.Evet uslu kız, gör de inanma uslu olduğuna :)