28 Mayıs 2015 Perşembe

28 Mayıs Perşembe...


Günaydın herkeslere...Benim günüm pek aymadı...Sabah sıkıntılı bir baş ağrısıyla uyandım. Zaten haftasonu yaptığım temizlik sonrası bir nezlemsi durum vardı dün gece sürekli uyuyup uyanınca bir de baş ağrısı çıktı...Ve bu gün okul kermesi var tüm gün ayaktayım yani...Nasıl geçer bilmem. kızımda cabası tabii ya göğsümde uyuyordu yada karnımın üstünde...


Ben aldığım herhangi bir şeyi tek amaç için kullanmam. Bir kaç farklı iş için kullanmalıyım. makyaj çantası olarak satılan bu çanta örgü çantam oldu.....


Ve sonunda sehpamı boyadım!!! Sehpa böyle koyu bir renkti....


Ve şimdi beyaz  :)


Bu günlük bu kadar olsun bakalım. Herkese hayırlı bir gün dilerim.





7 yorum:

sevdicann dedi ki...

Beyaz sehpa daha güzel olmuş eline sağlık:)

gökyüzü dedi ki...

boya olarak ne kullandınız birde öncesinde astar boya kullandınızmı

öce dedi ki...

ne kadar hoş ve güzel olmuş sehpanın yeni hali. fincan, demlik,altlıklar çok şık duruyor. ellerine sağlık. sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

sevdican, çok teşekkür ederim :)

Gökyüzü, merhaba öncelikle hoşgeldin diyorum. Paylaşımlarını yeniden görmeyi çok isterim. Astar boya kullanmadım. Aslında evde boyamak istediğim başka mobilyalar olduğu için bir deneme yapmak istedim. Sprey boya kullandım. (markası 'Akçalı' ve kullanma talimatında zımpara ya da astara gerek olmadığı yazıyor. Boyayı Bauhause' dan almıştım) Aslında çok pratik ama ben tam kapatması için 5 kat boya attım ve cilalı gibi duruyor.

öce, çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim.

gökyüzü dedi ki...

çok teşekkür ederim cevabınız için. Güle güle kullanın.

SHOIPTAR dedi ki...

çok hoş ve sade olmuş çok beyendim iyi günlerde kullan.

Atolyekedi dedi ki...

Gökyüzü, estafurullah ne demek. Çok teşekkür ederim.

Teşekkür ederim Annem :)