4 Mayıs 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Bu hafta 1 Mayısında resmi tatil olması dolayısıyla su gibi akıp geçen 3 günümüzü Yalova'da geçirmek üzere yola çıktık....Molada minnoşumuz bizim yolumuzu gözlüyor  :)


Normalde tenezzül etmez ama yolculuklarda böyle kucağa geliyor çirkin kızım :)


Ve trafik....İnanılmazdı...


Akşamına ulaştık ama çok yorulmuşuz :) aynen fotoğraftaki gibi....


Yalova Bayrak tepe....


Çınarcık sahil....


Termal....


Yalova Özdilek Avm


Yalova Sütlüsü....


Minnoşum ananesinde camdan arka bahçe tarafına bakıyor...Ağaçlar, kuşlar, kediler, kpekler....Bak bak bitmez....


Ne yazık ki 3 gün nasıl geçti anlamadık  :( Geri dönüş yolundan





Herkesten bir şeyler var.....


Veeeee Yalova cumartesi pazarından ip aldım offf neler yapmayı planlıyorum...Çok heyecan verici....İşşallah hepsini yapabilirim en kısa zamanda....
Bizim 3 günümüz böyle geçti umarım herkesin sağlıklı, huzurlu, mutlu tatilleri olmuştur.....Bu yeni hafta herkes için hepimiz için güzel olur işşallah.
















4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyyy öperim ben onuuuuu:)
biraz da olsa dinlenmişsindir canım
yünler çoğalmış hadi bakalım kolay gelsin

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederiz :)

Esen Can dedi ki...

Yine aynı zamanlarda Yalova'daymışız, biz de Termal'deydik, bizim köy Termal'in üstü zaten :)
Ne iyi yapmışsın :) Ben bu sefer pazara gidemedim :( Çok iyi geliyor di mi kısacık da olsa :) İyi ki var memleketimiz :)

Atolyekedi dedi ki...

Esen Can, :) tatiller aynı olunca bu sefer şaşırmadım :) Hımmm benim Yalova daki son görev yerim Yenimahalleydi çok beğenirim Termal tarafını....Çok güzel memleketimiz cennet resmen. Hemde ne güzel geldi ama çok kısa sürdü.