11 Mayıs 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı ben hazırlanırken minnoşum.... Bu aralar hobi anlamında üretim hiç yok maalesef...Bu ikinci dönem çok yoğun geçiyor.Bu gün sergi salonu  hazırlıkları var ve işşallah salı günü sergi açılışımız :) Günler koşturmacayla geçiyor işte...


Cuma öğleden sonra...Minnoşum karşıda başka bir minnoşcuk görmüş onu izliyo dikkatle....


Bu hafta sonu bol bol minnoşla vakit geçirdik...Çirkin kızım 10 Mayısta tam 1 yıldır bizimle birlikte....İlk günler deli gibi istememe rağmen ne kadar da endişeliydim.....Şimdi sadece korkuyorum....


Pazar günü evde geçti temizlik çamaşır bulaşık yemek vs. Anneler günü kutlaması için hazırlık yaparken çirkin kızım engellemek için elinden geleni yaptı, işlerin üzerine oturarak :) Şu tatlılığa bakın  yerim ben bu tipsizi.....


Pazar kahvaltısı sırasında makinaya pür dikkat kilitlenmiş çirkinim...Hiç bu kadar uzun süre bakmamıştı...


Geçen hafta aldığım iplerimi yerleştirdim. Açıp açıp bakıyorum şimdi...Çünkü sadece şu an elimden gelen bu. Hayal kuruyorum şimdilik. Hiçbir şey yapamıyorum. Okuldan gelip ev işlerine dalıyorum sonrasında da okulun işlerine evde devam ediyorum ve akşam oluyo...
Geçen hafta ne de iyi gelmişti cuma günü neredeydik şimdi neredeyiz....Şimdiden özledim :(
Geçen hafta ne çok kayıplar yaşadık hayat ne kadar boş ve kısa....Ne yazık ki bloğuyla bu vesileyle tanıştım. Çok üzgünüm her fırsatta deli gibi neler paylaştığına bakıyorum. Allah rahmet eylesin...Eminim bir çok kişi biliyordur ama ne yazık ki benim yeni tanıdığım bir blog bakmak isterseniz......Cihanın Bahçesi

Şu üç günlük dünyada birbirimizi kırmadığımız, hayatı her anlamda layıkıyla yaşadığımız sağlıklı, huzurlu, mutlu nice haftalarımız olsun....









2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yerim ben o mahmur suratını onunn. meslek öğretmen olunca durumlar böyle tatlım. büyük(gelin)kızım da öğretmen aynı durumda çok yoğun her işiniz rast gelsin sevgiler öpüyorum

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) teşekkürederiz. Evet :) maalesef her işimiz ayrı telaşlı öncesi sonrası evrakları vs. si bitmiyo...Buna da şükür.