18 Mayıs 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma sabahı minnoşum :) Bütün gece gezince sabahta böyle uykulu oluyo...


Cuma akşam üstü....Çok yorgun....


Akşam ütü yapmak için hazırlık yaparken bir de baktım ki....Minnoş kızım çoktaaaan oturmuş ütüleneceklerin üstüne....


Hafta sonu oyuncak fuarı vardı ATO' da .....Açık söyleyeyim gitmemin tek sebebi tabii ki daha önce Sibel'in kermesine gelen ancak hafta sonu kalamayan HOBİZU ile tanışmak ve alışveriş yapmaktı...Çok şükür bu sefer tanışabildim...Jet hızıyla gerçekleşti her şey ama olsun....Çok mutlu oldum


Biz evdeyken minnoşuma yerler yetmiyoooo, gözümüz ve artık kendimiz hep tepelerde...


Yorgun minnoş, uykulu minnoş...


Jet hızıyla kısa pazar turu ganimetleri....


Bu film çok güzeldi tavsiye ederim. Minik bir ipucu aslında ben renkarnasyona inanmam ama film ilgi çekiciydi...


Ve bir Türk filmi....
Bizim haftasonumuz biraz telaşlı geçti...İşşallah yeni hafta huzur, sağlık, mutluluk getirir...










2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Heyyy minnak şey ne işin var oralar da hep gözünüz yükseklerde:))))))

yeni ciciler sağlıkla kullanılsın canım yoğunsundur şimdi sen ,okulların son zamanları:)

sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) evet aşağıda görünce şaşırıyorum artık :)
Çok teşekkür ederim. Evet 2. dönem genelde çok yoğun geçiyor sona doğru da her şey coşmuş durumda...