25 Mayıs 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Günaydın....Taaa cumadan minnoşumla baş başa kalınca her an biri beni gözetledi :)


Mutfakta beni takip ediyor zilli, iş öğrenecek sanki...


Akşam üstü yeni başladığım battaniyeme devam ederken....


Pozlara gel...


Keyfine düşkün kızım....


Cumartesi bir iki işimizi halletmek için dışarı çıktık ve Nezih'te bunları buldum :)


Ve mini hobi alışverişi...


Akşam eve dönünce ütü işkencesi ve minnoşumun temiz çamaşır düşkünlüğü.....


Pazar günü tüm gün tamir, çamaşır, temzilik, düzenleme, toparlama vs vs işler...Ve akşamında bey kahvesi, minnoşumun tatlılığı, biten kedili not defterimin yerine yeni kedili not defterim, dikiş kutum....


Pazar akşam kestiğim keçeler....Dikmeye enerjim kalmadı... en kısa zamanda işşallah....
Yeni hafta, sağlıklı, huzurlu, bol üretimli bir hafta olsun işşallah...












4 yorum:

Arayan Kedi dedi ki...

Yeni cicileriniz hayırlı uğurlu olsun. :) Güle güle kullanın. Ben de huzurlu sağlıklı bir hafta dilerim.

Atolyekedi dedi ki...

Arayan Kedi, çok teşekkür ederim :). Amin işşallah hep beraber....

yıldız dedi ki...

Huzur dolu bir ev hep mutlu kalın

Atolyekedi dedi ki...

Yıldızcım Amin! çok teşekkür ederim huzur herkeste olsun işallah