10 Haziran 2015 Çarşamba

10 Haziran Çarşamba


Kocaman GÜNAYDIN!!!! herkese....Yeni bir gün ve her yeni gün yapılması gereken yeni işler....


Dün yaptığım tahta kaşığım...Yıllaar önce set halinde satılan ucuz tahta kaşıklardan almıştım bu en uzun ve kullanımı en zor olan...Hatta kullanamadığım için kenarda bekliyordu. Bunu kullanmak için büyüüük tenceere lazım...Neyse önce beyaz akrilik boya ile boyadım 2 kat. Sonra da deli kızın çeyizi gibi canın ne isterse onu yapıştırdım :)


Sonrada arkadaşlarının yanına astım. Dilekten inciler'in hediyesi keçe kediciğim, Tülin'in (Bulut Gölgesi) hediyesi sarı Kuşum Veee Colette'nin Hediyesi kuşlarımın, Tiryaki hobi'nin pembe bebek arabasının yanına deli kızın çeyizi kaşığım :) Daha ne planlarım var burası için....
Mutlu sağlıklı, huzurlu bir gün dileğiyle...



7 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

askılığı çok beğendim ♥

Mehmet Akif Tuna dedi ki...

kaşığın yerini bulmuş kuşlar ,kaplanmış kavonozlar harika iyi günlerde kullan o cadı kızın oturuşunu yerim

Atolyekedi dedi ki...

Nilgün teşekkürler :)

Teşekkür ederim Annem

tülin dedi ki...

Bi güzel yerini bulmuş :)

Atolyekedi dedi ki...

Tülin, bence de :)

Hobifikri dedi ki...

Ayyyy bak ne güzel duruyor kedicik öyle. Keyifle kullan Evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Hbifikri, eveeet Dilekçim çok teşekkür ederim tekrar, çok severek kullanıyorum.