30 Haziran 2015 Salı

Bu gün (30 Haziran)


Merhaba herkese! Tatilimin 2. gününden...Çirkin kızım uyurken coşanlardan, pek deli yatıyor :)


Bu gün bulaşık ve iftar yemeği hariç biraz incik boncuk biraz boyama yaptım. Boyamalar sonuçlanmadı henüz. Bir poşetin içine böyle kırılmış, bozulmuş, başka bir şey yapmayı planladığım incik boncuklarala doluydu onları önce ayıkladım bazıları çöpe gitti bazıları yeni bir şeylere dönüştü bazıları da başka bir şeylere dönüşmek için şimdilik beklemede...


Takı yaparken dışarısı yıkılıyodu. Belliydi böyle olacağı...Birileri cam silmişti sanki  :(


Nelerden neler yaptım bakalım. Kırmızı devasa top küpeler sarkaçlı top küpelere dönüştü.Minik kedinin arkasında iğneli kancalardan yapıştırılarak çanta süsü oldu. Eşimin saat kordonu gibi olan siyah deri bilekliği bir iki ekleme ile farklı bir bilekliğe dönüştü. Bir kolyeyi bozdum ucunu alıp başka boncuklarla yeni bir kolye yaptım. 2 bilekliği bozup 2 çift küpe 2 adette bileklik çıktı :) Şimdilik bu kadar. Boyamalar bittikçe paylaşırım işşallah. Herkese mutlu günler, hayırlı iftarlar




4 yorum:

MAYRI dedi ki...

Gününüz karlı geçmiş... Ellerinize sağlık..

Atolyekedi dedi ki...

MAYRI, öyle oldu :) çok teşekkür ederim.

SHOIPTAR dedi ki...

evde de olunca işler bi daha çoğalıyo kolay gelsin

Atolyekedi dedi ki...

evet Annem, evde olunca vakit var diye hadi onuda yapayım bunu da yapayım diyorum kendime iş çıkarıyorum