26 Haziran 2015 Cuma

CUMA!!!


Bu aralar halıları falan kaldırdık yaza hazır bekliyoruz, gerçi gelmese daha mutlu oluruz .)


En son  mini bir hobi alışverişi yapmıştım. Bauhaus'ta parlak yüzel cilası bulmuştum kolaylık olacağını düşünüp almıştım...mini alışveriş burada


Ve bu gün boyamayı planladığım metal ve tekrardan boyamayı planladığım ahşapları silip 1 kat parlak yüzey cilası attım. Şimdi bekliyorlar kuruyacaklar ve  sabırsız ben yine az zamanda çok ve büyük işler yapma peşindeyim....


Dün akşam biraz boyama yapayım dedim. Ne güzel oluyo başka bir şey düşünmüyorsun. İlk önce hangi sayfadan başlasam telaşesi sardı...Hani okulda sorardık ya 'örtmenim istediğimiz sorudan balayabilir miyiz?' dedim ki kendi kendime - yetişkinim diye sırayla gitmek ZORUNDA MIYIM? Varsa öyle bir kural bozdum gitti :) 


Ben boyama yaparken minnoşum böyle yanım da uyudu...


Deli pozisyonlara bile geçti...


Bu hafta izlediğim filmler...Unutursam Fısılda dram türünün çok güzel bir örneği bence..Başarılı bir Türk filmi


Yerli yapımı yurdun yapımı filmler ikisi de güzeldi...Karışık Kaset romantik komedi türünde gayet eğlenceli bir Türk filmi


15 Temmuzda tanışan şımarık zengin bir genç ile işçi sınııfndan bir genç kızın öyküsü...Romantik, dram türünde.. Değişik geldi bana...Her yılın 15 temmuzunu ayrı değerlendirmişler. İzlenir bence..


Dram, gerilim türünde bir film. Çok enteresandı kesinlikle izlenir...İnsanın aklına böyle de doktor olur mu hiç dedirtiyor?  İzlenmeli, ilginç!


Ne yalan söyliyim kızı görünce  ne güzel kız deyip izlediğim bir film.Türü romantik komedi eğlenceliydi bence...(Film Adı: Yapardım ama...)

Şimdilik  bizden bu kadar tekrar görüşmek dileğiyle, Hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları....











3 yorum:

Meltem D. dedi ki...

Unutusam fısıldada nasılda ağlamıştım çok güzeldi gerçekten parlak yüzey cilasının nasıl sonuç verdiğini ise çok merak ettim paylaşırsan sevinirim Evrenciğim sevgiler.

SHOIPTAR dedi ki...

nede güzel uyurrmuş.yeni işler peşindesin kolay gelsin o minnoşun yatışına kurban olurum

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim, bende seviyorum böyle dramları işin sonunda ağlamak olsa da...Tabii ki, boyamalar ile ilgili izlenimlerimi paylaşırım.

Evet Anne çok şeker uyur benim kızım. Teşekkür ederim :)