1 Haziran 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma günü geçen sene a101 de gördüğüm ama bir türlü bulamadığım çerzlikleri bulduum!!! Çok mutlu oldum anlatamam.


Cuma temizlik sonrası yorgun düşen minnoş kızım...


Ve cumartesi sabahı...Bir iş daha bitirmenin huzuru içindeyim.


Cumartesi orayı burayı deşeleyip aayırma ayıklama dolapları naftalinleme yıkama paklama yerleştirme dağıtma günü yaptım. Bunlarda bitirdiklerim...Daha önce bitirdiklerim kısmında paylaştıklarımda bu psikolojinin harikalığından bahsetmiştim.... Kozmetik, mutfak, giyim, temizlik malzemeleri tabak çanakta dahil alışverişlerimizin % 90' ını Türk malı oluşturmakta...(İşleri biraz ingilizlerin homu ve madama coco karıştırıyor o kadar) Bunun mutluluğunu ve gururnu yaşıyorum.


Cumartesi günü ütü eşliğinde 6. ve 7. bölümü izledim. Dizi süresi 1 saat 20 dakka ütünün uzunluğu cabası yani. Üstelik hiç iş biriktirmememe rağmen.... :(


İş aralarında ben uzanırım minnoşum da üzerime uzanır :)


Ve yine cumartesi dinlenirken battaniyeye devam...


Cumartesi akşam karne kaplarına başladım....


Cumartesi gece birden uyanıp kanal deiştirmeye başladım ve tabii Kanıt'a denk geldim izlememek olmazdı çok severim, ardından da hayde bre'ye.... Film bittiğinde sabah olmuştu...Şabanagaya üzüldüm bir daha izlerim yani sırf o çok sevdiğim şiveyi duymak için....


Pazar günü yeni bir renk daha ekledim battaniyeme...


Keçelerle uğraştım kabataslak çizimler kesimler planlar projeler yaptım. Artık gerçekleştirebildikçe paylaşırım işşallah. 
Hayırlı bir hafta olsun cümleten...Beraat kandiliniz mübarek olsun.











7 yorum:

Esen Can dedi ki...

Evrencim, maşallah sana, ne çok işler başarmışsın :) Ellerine sağlık, o ilk karedeki motifli tutacak? ya da bardak altı, her neyse işte, ona bayıldım :)
Kolay gelsin :)

tülin dedi ki...

Hayırlı Kandiller Evren. Seni okurken ben yoruldum.
Ne güzel şey şu gençlik!

Atolyekedi dedi ki...

Esen Canım, çok teşekkür ederim. Evet tutacak onlar, çok mutlu oldum beğenmene :)

Tülin,çok teşekkür ederim, hayırlı kandiller:) Çalışmak uğraşmak üretmek hayatta en güzel şey belki de beni çalıştıran bu his...

Mehmet Akif Tuna dedi ki...

işleyen demir pas tutmazmış benim hamarat ,çalışkan,düzenli ve prensipli kızım eline emeğine sağlık biliyorum sana iş dayanmaz çerezliklerin güzelmiş kolay gelsin battaniyen güzel oluyor.

Atolyekedi dedi ki...

Canım Annem teşekkür ederim güzel yorumların için.

yıldız dedi ki...

Maşallah sen çalışmışsın minnoş yorulmuş :) hamarat arkadaşım
Sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız :) evet ben çalıştım çirkin kızım youldu. Teşekkür ederim.