15 Haziran 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Geç kalmış bir cumadan Pazara...Herkese iyi akşamlar...Cuma sabahı ben okula giderken çirkin kızım uyuyodu...Hayat ona güzel tabii...


Cuma karnelerimiz 


Ve hediyelerimiz sahiplerini buldu...


Okul işi ve iş ile ilgili son dakka golleri halledilince  hafta sonu için yollara düştük. 


Giderken pek yağmur yağdı...


Dönerken de gök kuşağı vardı.


Anneciğimin aldığı kupalar ve boyama kitabı...Nazar boncuğu, çiçek evalar nasıl olsa seneye kullanırım diyerek hoşuma giden şeyleri alıyorum böyle arada...


Geçen hafta facebook'ta gördüm. Hoşuma gitti paylaşmak istedim....
Hayırlı, sağlıklı, huzurlu ve sağlıklı bir hafta dileğiyle








2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Yine çok güzel şeyler hazırlamışsın ellerine sağlık canım. Birisinin yatağına bitim ki ne bitmek:)))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederim :)