8 Haziran 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Günaydın! Bu gün biraz geç bir günaydın oldu çünkü evdeyim çünkü yine bir temizlik günü fırsatı...


Cuma günü son süslemeleri de ekleyip gelişim raporu kaplarımı bitirdim :)


İş arası biraz tv biraz dinlenme ve tabii dinlenme kahvesiz olmaz :)


Cumartesi günü biraz yoğun geçti önce minnoş çirkin kızımızı aşıya götürdük ve bu yakışıklıyı gördük. 


Kısa pazar turu diğer doktor randevusuna kalan sürede çarşı pazar minicik alışveriş. Bu kısa pazar turunda sebze meyve almadan olmaz tabii...


Doktordan sonra çocuklarım için karne hediyesi almaya gittik. İlk defa yıl sonuna kaldı hediye alma işi ve hafta içi alamayacağım için aldım. Ama vakit olsaydı daha iyi bir şeyler bulabilirdim. Bu sefer böyle olsun bu da bana ders olsun. 


Cumartesi koşuşturmacasından sonra akşam boyama yapıp dinlendim biraz.


Çirkin kızımın 'bakııııın yaz geliyo ve hiiiç selülitim yok' yatışı :) 


Pazar günü vatandaşlık görevimizi erkenden yerine getirdikten sonra ful en derununden tüm gün temizlik...Ve bu gün evde olmayı fırsata çevirip temizliğe devam...Hadi bakalım kolay gelsin herkese....











4 yorum:

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

temizlikkk offff bende derundennn başlayacağım ama hala o enrjiyi kendimde hissetmiyorum...

tatlı kedi quen dedi ki...

aaa bu yakışıklıda kim oluyomuş. benim oğlum var burda.

yıldız dedi ki...

Gelişim raporlarına hasta oldum :)
Sürekli bir temizlik bu minnoş hiç yardım etmiyormu :)))
Öpüyorum ikinizide
Sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

Demetçim, bende de o enerji yoktu misafir geleceği için birden enerji doldum :) sayelerinde en derininden bahar temizliği aradan çıktı 2 günde...

Tatlı kedi quen, :) oğlunu mıncıkla benim için...

Yıldız, teşekkür ederim :) Minnoş manevi destek oluyo babasına çekmiş :) Bizde kızımla, tımbışla seni öperiz.