2 Haziran 2015 Salı

Kutu


Mnnoş kızımdan kocaman bir günaydın...



Biten son kutum...Kendisi ahşap bir saat kutusuydu. Önceleri marka yazan yazının üzerine kitty yapıştırarak kullanmıştım, içine saç lastiklerini koyuyordum. Sonra farklı bir şekilde kullanmak istedim.

Yapım aşamaları:
1. Zımpara yapıp nemli bir bezle sildim.
2. Beyaz akrilik boya ile su karıştırarak astar attım.
3. ikinci katını yine akrilik boya ile su katmadan boyadım.
4. Üçüncü katı beyaz boyaya 1 damla siyah akrilik boya ve 1 damla mavi katarak karıştırıp boyadım.
5. Son kat üstüne beyaz akrilik boya ile boyadım.
6. Nemli bir bezle eskitme görünümü vermek için boyadığım yerler ıslakken üzerinden hafifçe sildim.
7. Kolay transfer gülleri arkasına nemli bir bez ile hafifçe tampon hareketlerle geçtim, yapışmalarını sağladım.
8.Cila 



4 yorum:

Meltem D. dedi ki...

Alttaki postta benim bugün yayınladığım tutaçlardan gördüm çok güzel Evrencim beyaza boyadığın sehpada gözümden kaçmadı:)oda saat kutusuda harika bir geri dönüşüm olmuş eline emeklerine sağlık güzel bir hafta diliyorum.

yıldız dedi ki...

Çok güzel olmuş eskitme bana yorucu geliyor boya boya sil ama sonuçda nasıl güzel olmuş
Ellerine sağlık

SHOIPTAR dedi ki...

canım çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem D. ne güzel.... kim bilir ne güzel olmuştur geleceğim ziyarteine....Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Yıldız, çok teşekkür ederim. ben de çok seviyorum bir çok şeye yakıştırıyorum.

Teşekkür ederim Annecim