4 Haziran 2015 Perşembe

Vazo


Siz hala uyanmadınız mı? Biz 5:00''ten önce kalkıp ikinci uykuya yattık bile....


Evde böyle bir vazom vardı. Çok sevdiğim ve çok severek kullandığım. Gel gör ki bir gün bana yine çok kalabalık gelmişlerdi....


Bende vazoyu aldığım gibi çalışma odama götürdüm.

1. Önce zımparaladım.(zedelemeden hafifçe boya tutsun diye)
2. nemli bir bezle sildim.
3. Su ile karıştırdığım beyaz renkli akrilik boyayı astar olarak attım.
4. Kuruyunca 2 kat daha beyaz renkli akrilik boyayı su katmadan boyadım.
5.Kağıt bent yardımı ile vazonun alt kısmının ve en üst kısmının açıkta kalacağı şekilde sarıp yapıştırdım.
6. Koyu mürdüm rengi akrilik boyayı pat pat sünger (bazıları sünger fırça bazıları pon pon fırça diyor ama adının bir önemi yok hepsi olur :)) yardımı ile tampon hareketlerle boyadım.
7. Altın rengi akrilik boya ile aynı işlemi vazonun üst kısmına yaparak boyadım.
8. Boyalar kuruyunca kağıt bantları çıkarttım.
9. Kolay transfer yardımı ile ortadaki çiçekleri yapıştırdım. 
10. cila

Hayırlı, mutlu, sağlıklı bir gün dileğiyle....



4 yorum:

Mehmet Akif Tuna dedi ki...

vazonun deyişimi harika olmuş anlatımlar için de teşekkürle çok faydası oluyor

Atolyekedi dedi ki...

Faydası olursa ne mutlu bana, rica ederim :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bir odadan diğerine geçişler sihirli oluyor sizin ev de:))) uykucu güzelliği öpüyorum:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) teşekkür ederiz.