1 Temmuz 2015 Çarşamba

1Temmuz!!


Günaydın!!! Sizde bizim gibi hem sabahlayıp hem uyuyamayaıp hemde ayılamayanladan mısınız?


Sahur arkadaşım bana eşlik ederken :) Uzun eşlik ediyor...


Çoook önce başladığım bir boyamamı bitirmiş bulunuyorum. Bunlar kullandığım malzemeler..


Ben malzemelerin fotoğrafını çekerken minnoşum da yanımda...


Daha önce boyayıp yıllarca kullandığım çay kutumu değiştirmek istedim. önceki hali 


Yapılışı:
1. Zımparaladım.( buna başlarken parlak zemin cilasını henüz almamıştım)
2. nemli bir bezle sildim.
3. Görünen kısmının tamamını beyaz akrilik boya ile boyadım. 3 katta kapandı.
4. baykuşlu ve kareli peçeteyi peçete tutkalım kalmadığı için vernik ile yapıştırdım. 
5.baykuşların kenarları ve ayak kısmına gümüş renkli akrilik boya ile eskitme yaptım. 
6. Mavi ahşap kurdeleyi boyayıp yapıştırdım.
NOT: Henüz cila atmadım.Bir kaç şey daha var boyadığım onlarda bitince toptan atmayı planlıyorum. İçinin boyasını yenilemedim.


Dün akşam izlediğimiz film. Aslar ve sekizler. Kovboy filmi sevenler bayılabilir. Kasabada serserilik ve kopukluk almış başını gidiyor ve bir kahraman çıkıp her şeyi düzeltmeye çalışıyor. Tam erkek çocuğu filmi :)

Herkese mutlu günler!







2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yardımcılarımız olmasa biz hiç bir şey yapamayız:))) ellerine sağlık canım öpüldünüz:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, sorma :)) Çok teşekkkür ederiz bizde sizi öpüyoruz