2 Temmuz 2015 Perşembe

2 Temmuz :)


Merhaba...Bu gün günlerden Perşembe...Ve biz sabah erkenden kalkıp hazırlıklara başladık :) 6 saattir de eşya hazırlıyoruz. Bir taraftan çamaşırları yıkayıp kurutup ütüleyip yerleştiriyoruz bir taraftan bavul hazırlıkları yapıyoruz. 


Dün başlayıp bu gün son işlerini bitirdiğim kutularda bitmiş bulunmakta :) Kutuların üçü de metal...


Bunlarda kullandığım boya ve malzemeler....

Yapılışı:
1. Parlak yüzey astarını 2 gün önce sürdüm. (en az 12 saat beklemesi gerekiyor) 2 kat 12 saat ara ile..
2. üç kutuyu da önce beyaz renkli akrilik boya ile boyadım. Küçük kutular 2 katta kapandı. Büyük kutu koyu renk olduğu için 3 katta kapandı.
3. Seçtiğim peçeteleri sıvı ahşap cila ile yapıştırdım.( peçete tutkalım bittiği için elimde cila vardı onu kullandım) 
4.Kutuların alt kısımlarını peçetelere uygun bulduğum elimdeki renklerle boyadım.(tek kat) 

NOT: boyanacakların tümünü bitirip biriktirip cila atacağım için şimdilik ciila atmadım.
Parlak yüzey astarını beğendim. Özellikle daha bitmediği için paylaşmadığım geri dönüşte devam edeceğim ahşap tepsiler var onlarda boyanın tutuşunu beğendim umarım kalıcılığı da boya tutuşu kadar iyi olur.



Eski bir film Karamozov kardeşler....İzledim ve beğendim. Rus klasiklerini oldum olası çok sevmişimdir. Bu da yine çok beğendiğim Dostoyevkinin okumadığım bir romanı olduğu için belki de filmi beğendim bilemiyorum. Okuduğum kitapların filmleri hayal kırıklığı oluyor genelde...Film bir baba ve sahip olduğu farklı yapı ve karakterdeki 4 çocuğunun dramını anlatıyor.
Mutlu,sağlıklı, neşeli bir gün dileğiyle....




4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Hımm kızlar tatil hazırlığı mı yapıyor ama niye yatıyor da kendi çantasını hazırlamıyor o bakayım:)))))

ellerine sağlık kelebekli desen çok yakışmış.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, tembel kızım hep bana hazırlatıyor çantasını :)

Hobifikri dedi ki...

Ellerine sağlık Evrenciğim. Keyifle kullanılsınlar.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkürler Dilekçim :)