30 Temmuz 2015 Perşembe

Bardak Altlığı kutusu....


Bardak altlığı kutusu boyadım, dün gece bitti. Cilasını bile atmadan bu gün paylaşıyorum.


Yıllar önce mantar bardak altlıklarından almıştım.Sonra onları koyacak bir kutu. Bu kutu aslında bir kırtasiyeden alındı. Not kağıtları koymak için asıl amacı ama ben eşyaları yapım amacı dışındaki farklı amaçlarla kullanmayı severim. Yıllarca da böyle koyu renk haliyle kullandım. Bazen unutuyorum ilk hallerinin fotoğrafını çekmeyi tam boyamaya başlamıştım ki aklıma geldi hemen fotoğrafını çektim.


Bunlar kullandığım malzemeler....




Yapılışı:

1.Parlak yüzey cilasını 1 kat atıp ertesi güne kadar bekledim (12 saat beklemek yeterli normalde)
2. Cilayı zımparalayıp hafifçe tekrar parlak yüzey cilası attım.( boyamadan önce 12 saat geçmesi gerekli)
3. Beyaz boya ile boyadım. (renk koyu olduğu için 4 kat beyaz boyadım. Fırça izini kapatmak için 5. katını sünger fırça yada pat pat fırça diye satılan bir  ürün yardımıyla tam kapattım.)
4. nemli bir bezle kolay transferleri tampon hareketlerle yapıştırdım.
5. Gümüş rengi boyayı silme tekniğiyle kutuya uyguladım.
6.Cila (bu işlemi daha yapmadım devam eden 2 çalışmam daha var bitince toptan yapıcam) 






2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık

Atolyekedi dedi ki...

Nilgün Komar, çok teşekkür ederim.