13 Temmuz 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara..


Merhaba!! Sıcak bir yaz günü çok şükür ki ev serin :) 
Cuma günü bizim kız ortadan kaybolunca hemen arayışa geçtim bir de baktım ki... Mutfak dolaplarının üstünde  hanım :) 


Cumartesi sabah yakındaki alışveriş merkezine giderken güneşlenenleri gördüm :)


Bu derenin kenarından ne çok geçtim gençliğimde okula giderken...(ortaokul-lise de.. Yıl m.ö ... kaçtı hatırlayamıyorum)


Yatış pozisyonları hep değişir....Özgürce ve her yerde yatılır. Yerine biri yattıysa miyavlayarak kalkana kadar taciz edilir. 


Örgüm yaz moduna geçildiğinden kaplumbağa hızında ilerlemekte....


Minnoşuma, çirkinime hiç rahat yok....


Yine bir pazar sabahı içerlemiş ve neden yanıma gelmedi acep diye kzımı araken salonda kendisini bulduğum şekil budur.


Ramazan dolayısıyla birlikte sabahlıyoruz ve sonrasında hanım tüm gün uyuyor neredeyse...Uyumadığında da böyle mahmur


Hafta sonu ganimetim. Herkes gider mersine evren de tersine...Millet harul hurul bayram alışverişi yapıyor şıkır şıkır giysiler alıyor ben de gidip penye alıyorum :)
Bizde durumlar böyle...Üzüntümüzü içimizde saklayıp uzuuun yıllardır ilk defa harika bir Ramazan geçirmenin tadını çıkartmaya çalışıyorum şükürler olsun (Migrenim dolayısıyla çok sıkıntılı geçiriyordum önceki yıllar)
Mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle... 









4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzelsiniz çokk ah o yatışlar yok mu sıcaklar İzmir de çok yoğun o yüzden saat 11.00 gibi bir yatıyor serin yere ta ki hava serinleyene kadar orada:))
Sağlıkla giy penyelerini şu an en mükemmel kıyafet onlar :)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkürler :) Canım İzmirim tahmin ediyorum ne sıcak olduğunu...Kıyamam ne yapsın onlara bizden daha sıcaktır herhalde...İşlerini de biliyorlar, neresi serin oraya yatmaya :)
Çok teşekkür ederim, işşallah.

Hobifikri dedi ki...

Senin çirkin kız gibi benim çirkin kız da nerede bir hava akımı (konsol üstleri mi dersin, masa altlarımı dersin...) oraya konuşlanıyor. Cicilerini de keyif ve sağlıkla kullan.

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, Valla bende nerede yatıyo diye kızı takip ediyorum bildiği bir şey var sonuçta :) Çok teşekkür ederim Dilekçim.