27 Temmuz 2015 Pazartesi

Cumadan pazara...


Sıcaktan bayılıyoruz bu ara.....Cuma geldik evimize, her yer kapalı olduğu için ev yanıyodu sıcaktan.....Hala kendimize gelemedik..


Nerede yatacağımızı , oturacağımızı şaşırdık....


Havalar sıcak olur diye halıları yıkattıktan sonra sermemiştim iyi ki böyle yapmışım. Ankara yanıyo...


Gece video izlerken minnoşum bu sıcakta gelip bilgisayarın üstüne yattı ...Her yanıma gelişinde neyle uğraşırsam onu bırakıyorum bu zilli gelince hemen videoyu kapattım onu sevmeye başladım fırsattan istifade zira biz yanaşıp sevmek isteyince kaçıyo...


Pazar günü biraz dışarı çıkalım dedik. Düşündük nereye gitsek nereye gitsek... hava çok sıcak...Tabii Ankara'da yaşayan insan mantığı alışveriş merkezine gidelim dedik... Bu insan mantığı kışında hava soğuk alışveriş merkezi yazın da hava sıcak serin olur alışveriş merkezi diyor :( Neyse doyduğumuz yer başka bir şey demeyeyim. Sanki çok uzuuun zamandır alışveriş yapmıyormuşum gibi geldi tatildeyken. Madame  coco'dan şu güllü vücut spreylerinden ve el kremlerinden aldım.(%50+%50 indirim var) Emotion deodoranın mavisi çıkmış denemek istedim. Pastelin likit mat ruju 20 numarayı sonunda buldum.Flormarın 27, 29 numaralı mat rujlarını aldım, yine flormarın gül kurusu kalem rujunu 8 numara aldım.Flormarın 398 numaralı mavi siyah ojesini aldım.Bir de seyahatlerde kullanmak için saç sabitleyici sprey ama onun markasını bilmiyorum 3 tl gibi bir fiyatı vardı ve denemek istedim.
 Bir hayalim vardı böyle seyahatlerde bavuluma atayım çok yer kaplamasın aldığım alışverişleri içinde biriktireyim (giysi alınca yıkamadan giyemem ama bavula temiz eşyaların yanına da koyamam) diye düşünmüştüm hatta evdeki kumaşlardan dikebilirim diye düşündüm sonra bir de baktım rossmanda bu çantanın yapılmışı var :) Ben düşünene kadar birileri düşünmüş bir de yapmış yani...


Ve yine bir LCW alışverişi. Böyle uzuuun tunik tarzı, önü daha kısa arkası daha uzun giysileri çok severim. Kendime söz vermiştim kolsuz bir şey almayayım diye (dışarıda kolsuz giymiyorum) zor oluyor, bluzu desenini çok beğenince kendimi kandırmak için dedim ki Evren evde yazlık hırkaların var onlarla giyersin...Ceketle de olur ki bu bluz :) 


Ve hafta sonunun ilk filmi 'Prenses Kaıulanı' Vatanı ve halkının  özgürlüğü için uğraşan bir prensesin gerçek yaşam öyküsü...Bana ilginç geldi...



Diğer film Türkçeye 'beni deli etme' olarak çevrilmiş. Gerilim korku türünde alkol problemi ile savaşan ve mafya ile iş yapan birinin yaşamı anlatılıyor. Fena sayılmaz.


Cumadan Pazaranın bu saate kalmasının sebebi TEMİZLİK.Sabahtan beri temizlik yapıyorum ancak bitirebildim.
Şarkıdaki gibi 'güzel günler göreceğiz çocuklar' mutlu, sağlıklı, güzel bir hafta olsun canım TÜRKİYEM....









2 yorum:

Arayan Kedi dedi ki...

Sevgili Atölye Kedi. Çok çok çok yeni keşfettim. www.yesilanne.com hatta o kadar ki inceleme fırsatı bulamadan psikoloji günleri için Gaziantep 'e geldim. Dönüşte belki sipariş edebilirim. Eğer sen de bilmiyorsan diye haber vereyim dedim. Bir inceleyip düşüncelerini paylaşırsan çok sevinirim. :)

Atolyekedi dedi ki...

Arayan Kedi, çok iyi yapmışsın çok teşekkür ederim canım bilmiyordum. İlk fırsatta incelerim