30 Temmuz 2015 Perşembe

Tığ kutusu&sıcaklar&planlarprogramlar


Bayıldık sıcaklardan....Ben demiştim yaz gelmesin diye :)


Notlar alındı dönüşte hangi ev işleri yapılacak, marketten neler alınacak bavula neler konacak vs vs....Tabii minnoşum da fikirlerini paylaştı notlarını aldım :)  


Bir taraftan ahşap boyama katlarını atıp kurumasını beklerken bir taraftan da bu vitamin kutularını buldum. Onları süsleyeyim dedim.


Tabii benim artık bir işi yalnız yaptığım nerede görülmüş. 


Kutuları bantlarla süsledim. Ben tığımı iş çantamın içine koyarken bazen yumağa bazen yaptığım işe takıp koyuyordum ama her seferinde ya işi bozuyordum yada bulamıyordum. Şimdi tığımı kutunun içine atıyorum, kutuyu da iş çantamın içine...


Ahşap boyamalar devam etmekte, sıcaklardan çok çabuk kuruyor Allahtan. Az kaldı biticek işşallah...
Şimdilik bizden bu kadar. Her şey gönlünce olsun canım Türkiyem....Güzel olsun.... 






4 yorum:

BENİM DÜNYAM dedi ki...

bu fikri çok beğendim :))) harika olur hemen uygulamalı

Atolyekedi dedi ki...

BENİM DÜNYAM, çok sevindim, teşekkür ederim.

SHOIPTAR dedi ki...

eee yaratıcılık budur ellerine sağlık iyi günlerde kullan kızım

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annecim