1 Eylül 2015 Salı

Bir melek bir can....



Facebookta aynı gruba üye olduğumuz melek bir hanım paylaşmıştı...Paylaştığı ilk gün okudum ve gün boyu ağlayıp durdum.Sonra da her aklıma geldiğinde.... Lütfen sizde okuyun okutun. Çok var böyleleri çevrede sorumsuz, bencil, duygusuz, vicdansız insanlar....Vallahi ne diyeyim sana ey insanoğlu dünyadaki her kötülüğün her şeyin sorumlusu sensin....Şimdi onlar diyecek ki her şey bitti bunlar mı kaldı da bunlardan bahsediyorsun. Evet bundan bahsediyorum çünkü sen eğer bu minicik cana sahip çıkabilseydin sevebilseydin incitmeseydin çocuğuna da bunu öğretirdin ve böyle güzel duygularla büyütmüş olduğun evlatlarında şu anda dünyadaki böyle yetişmiş diğer herkesle birlikte barış içinde sevgi dolu yaşardı. İçim dopdolu anlatamıyorum.
Fotoğrafa bakıyorum..Değer miydi be yavrum böyle vicdansızlar için, offf
Nelere sebep oluyorsun insanoğlu....



Burçin Hanıma not: O kadar üzüldüm ki anlatamam...Sizi tahmin bile edemiyorum.Allah bol bol sabırlar versin.Paylaşmama  İzin verdiğiniz için ayrıca ve tekrar teşekkür ederim.




4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:(((( Aman ne olacak deyip iki günlük hevesleri için bu canları alıp hüzne boğanlar aynı acıları yaşasın yazık ama yaaa:(( hanımefendiye dayanma gücü ve sabırlar diliyorum.

gooogoook dedi ki...

Çok duygulandım inanın, insanoğlunu anlamakta güçlük çekiyorum. Onların bizlerden farkı olmadığını ne zaman anlayacağız. Çoğu zaman onlardan bile aşağı konumdayız. Ayakta uyması, duvara dönük olması yaşamdan gün be gün kopuşu çok dokundu, ailenin yaşadığını tahmin edebiliyorum. Allah sabırlar versin. Aile de çok emek vermiş, Allah böyle insanlarla doldursun etrafımızı. Söyleyecek söz yok, ışığa kavuşması bir nebze teselli ama ne zaman gerçekten insan olmayı başaracağız merak ediyorum!?

Mutlu Dibekoglu dedi ki...

Merhaba bende 2,5 yıldır baktığım güzel patiğimi 15 gün oldu kaybedeli onun sevgisini bilmeyen insanlar bunu anlayamaz çok üzüldüm 2 çocuğum var onlarda en az benim kadar üzgün çocuklarıma her zaman insanlardan korkun ama hayvanlardan sakın korkmayı siz onları ne kadar severseniz onlarda sizi o kadar sever diye öğütlerim.yüreğinizdeki hayvan sevgisini farkettiğimden beri sizi takipteyim. İnşallah benim güzel kızım Patiğim bir gün evine döner.....

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, işşallah bu dünyada da kalmaz öteki tarafa da çok gönülden inanıyorum ben. Amin bol bol sabır versin işşallah.

gooogoook, inanın bende anlayamıyorum. Kesinlikle katılıyorum. Amin işşallah böyle melekler her yerde olsun işşallah. Biz insan olmayı başaramıyoruz, benim umudum gittikçe tükeniyor.

Mutlu Dibekoğlu,Kıyamam çok zor, sabır dilerim. İşşallah döner. Örnekleri çok. Hatta dün gece tam 1 yıl sonra evine dönen olmuş yavrucuklardan. İşşallah o kadar sürmez döner yavrucuğunuz. Kesinlikle katılıyorum ne iyi ediyorsunuz hayvan sevgisiyle büyüyen çocuk her şeyi herkesi sever, paylaşmayı bilir, merhametli olur. Tebrik ve teşekkür ederim ne mutlu böyle iyi insanların olduğunu bilmek. Çok teşekkür ederim ayrıca yorumunuz için.