14 Eylül 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Temizlik sırasında her oda da yanıma gelip beni teftiş eden minnoşum.


Masum kuş gözlemcisi çirkin kızım. Umut çirkin kızımın ekmeği aylardır yakalayacak zannediyo...


Cuma akşam 'ölü gelin' animasyon....


Nasılsa acıyıp verecek bekleyişi... 


Cumartesi akşam biraz odaklanmak iyi gelir diye....


Pazar akşamı kızın canı oyun istedi hadi oynatalım dedik 10 dakka sonra tipsizim yorgunluktan bayıldı...


Kafa dağıtayım bir şeylerle uğraşayım dedim uyuyan minnoş kalkıp meraktan beni böyle uykulu izledi...


Üzülerek söylüyorum ama bence bu dünyanın en masumları çocuklar ve hayvanlar...Aradaki bizlerden her türlü çirkinlik çıkıyo çünkü....... İnstagramda gördüğüm ne güzel bir kampanya 'küçük arkadaşım'  facebook sayfaları da var isterseniz inceleyin ben kendileriyle bizzat görüşmedim. Bu ilanı görünce facebook sayfalarını bulup inceledim hoşuma gitti o masum yüzlerdeki gülüşler....Belki görmeyenler vardır....

Yeni hafta güzel bir hafta olsun, kötü haberler almadığımız her ananın kuzusunun yanında sağlıkla olduğu haftalarımız olsun işşallah...








4 yorum:

Esen Can dedi ki...

Aminn Evrencim, inşallah...
Hayvanlar ve çocuklar konusunda çok haklısın, masum ve korunmasızlar... Rabbim hep iyilerle karşılaştırsın...

Atolyekedi dedi ki...

Esen Can, Amin canım herkesi işşallah.

yıldız dedi ki...

Minnoş nasılda yorulmuş yerim onu ya

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, sorma canım ne yapsa yoruluyo....