22 Eylül 2015 Salı

Evdeyken Biz....


Sıcaklara isyan ettik :)


tv izlerken akşamları boyama yaptık


Video izleyenlere isyan edip beni izle dedik.....


6 oturuşta boyamayı bitirdik


Arkadaşlara hediye etmek için kitap ayracı hazırlayıp pozumuzu da verdik.Gerçi şehir dışına çıkınca sahiplerini bulamadılar ama kime niyet kime kısmet olacak sonları...


Minik bir ahşap kutu boyadık genç bir arkadaşa hediye etmek için .) 



Kullandığım malzemeler Yukarıdaki fotoğrafta


Bitmiş hali..
Yapılışı:
1.Ahşap kutuyu zımbalayıp nemli bez ile sildim.
2. Beyaz akrilik boyaya küçük bir miktar su koyup karıştırıp astar attım.
3.Beyaz akrilik boyayı 2 kat daha su katmadan uyguladım.
4.Peçete kesip peçete tutkalı ile yapıştırdım.
5. Beyaz gümüş renk boya ile silme tekniğiyle eskitme yaptım.
6. Glitterı tüm kutunun dış yüzeyine uyguladım.
7. Sprey cila kullandım. (Cadence marka sprey cila)


Metal bisküvi kutusu boyadım.




Metal kutuyu boyarken kullandığım malzemeler yukarıdaki fotoğrafta


Metal kutuyu boyarken kullandığım fırça ve süngerler


Yapılışı:
1. Parlak yüzey cilası uyguladım.
2.Beyaz akrilik boya ile 3 kat boyadım. 
3. Sünger fırçaların farklı boyutlarıyla kutuya farklı renkller kullanarak yuvarlakalr yaptım.
4.Glitter ile tüm kutuyu boyadım.
5. Cadence marka sprey boya kullandım.


Birlikte,  biz olduk pozu....


Hava ne kadar sıcak olsa da arada canımız oyun oynamak istiyor.. Bu da oyun sonrası baygınlık...


Çirkinin babaannedeki kuş ile gözlem yeteneğini geliştirme çabası


Biz evdeyken tatil yaptık sayılır ev işleri yapmak zorunda olmasak tatil yapmış olacaktık :). Değişen tatil anlayışı yaş ilerledikçe ortaya çıkıyor. Evdeysem ev işi yapmıyorsam canım ne isterse onu yapıyorsam e o zaman tatil yapıyorumdur...
Herkese şimdiden tüm sevdikleriyle birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu bir bayram diliyoruz. 

















2 yorum:

yıldız dedi ki...

Bayılıyorum kızına hep Bebek yüz :)
Tatil zaman içinde miskinliğe dönüşüyor yaş ilerledikçe :)

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, teşekkür ederiz :)
Evet bende farkettim :)