2 Eylül 2015 Çarşamba

Sakız hanım...




Her şeyin en güzelini ve kusursuzunu istemek yine biz insaoğlunun işi....Güzeli, sağlıklıyı herkes sever. Peki ya ihtiyacı olanı....Burçin hanım gibi melekler sever sahip çıkar....Sakız'ın hüzünlü minicik hayatı ve Burçin hanımın onun için verdiği mücadele...Böyle melekler sarsın dört bir yanımızı ve kötüler hiç olmamışçasına terk etse bu diyarı....






BİR FELÇLİNİN ÖYKÜSÜ Cennetteki kızım sakız,neden sana yazmak istedim biliyor musun?çünkü bugün çok heyecanlıyım,sen gittiğinden beri evim tüm özürlü dostlarıma açık sen sanki cennetten beni seyrediyorsun her ettiğim yardımda bana oradan gülümsüyorsun..
Seni bir veteriner kliniğinde gördüğümde bir hamster kafesindeydin,okadar küçük bir kafestiki kafanı tam kaldıramıyordun,cani veteriner seni uyuytacakmış söylediğine göre seni çöpten bulmuş birisi oracıkta ağlıyormuşsun,vete getirip bırakmış,oda seni boş olan bu kafese kapatmış,45 gündür oradaymışsın,kakaların burnuna ve o bembeyaz cılız gövdene yapışmıştı,yüzündeki ölmek istiyorum ifadesini asla unutamam..aldım seni dolmuşa bindik birlikte herkes senin pis kokundan rahatsız bana bakıyor,takmadım kimseleri,veteriner arkadaşımı aradım eve geldi o ağlar ben ağlarım üzüntüden seni bir güzel yıkadık sonra sana bir yatak hazırladım,altına hasta bezi koydum ve sen aylardır ilk kez deliksiz bir uykuya daldın,bense seni izleyip salya sümük uyuyakalmıştım.seni bilmeyenlere söyleyelim, sakız kızım bir ankara kedisiydi ve normal felç değildi arka patileri öne doğru sabit yemek yemek istediğinde öne eğiliyor ve arka ayaklar sopa şeklide ağzına giriyor,muhtemelen ona bu şekilde uyurken ve araba çarpmış ve sağır olduğu için duymamış,öldü diyede sanırım biri çöpe atmış..o yemek yiyemedikçe ben eriyordum sanki,sonra onun arka ayaklarını bağladım ve sabitledim ve yemeğini yemeye başladı..böyle 8 ay yaşattım kızımı,artık bana çok güveniyordu ve çok mutluydu,onu hergün 2 saat camın önüne oturtuyordum ve yatağında keyifle dışarıyı seyrediyordu.. evin diğer tüylü çocuklarıda kabullenmişti onu sanki sessiz bir saygı vardı evde ona..birgün ona yemek vermemiştim (yemeğe misafirlerim var evde bir telaş koşturuyorum,köpeğim lucky koşup bana bişeyler anlatmaya çalışıyor ama ben tabi umursamıyorum,misafir aferin diyecek ya bana,bir hazırlık bir hazırlık..sonra bir baktım lucky tutmuş felçli sakızı boynundan mama kabının yanına koydu.işte o anı asla unutamam..bazılarının köpek deyip geçtiği varlık çogu insandan daha duyarlı.. neyse kızım masraflıda değil evide kirletmiyor,sanmayın felçliler evi kirletir,onlar sabit oturur bir yerde,ne kadar alan verirseniz oradadırlar,kızımın vücudunda yaralar açılmıştı ama o çok mutluydu,kalça kısmı sadece kemik kalmıştı o yüzden bez bağlamaya başladık,o bez yumuşak tutuyor yarayı engelliyordu..ama okadar mutluyduki sakız o halleri benimle yaşamanızı isterdim,teyzem ona turuncu bir kazak ördü onu giyerdi sakızım üşümezdi o zaman.sonra bir gün ona sürekli bakan arkadaşım ve ben(birlikte bulmuştuk zaten onu)evde oturuyorduk sakız birden fenaLaştı bana bakıyor ama sadece sevgiyle bakıyor,arkadaşım dediki ölüyor sakız ama sen olduğun için yanında ölemiyor,içeri gittiler onunla birlikte,ben yanlarına gittiğimde sakızım cennete gitmişti..anneciini üzmemek içinde yanımda ölmemeyi seçmişti.. Sakız öldüğü gün yemin ettim elim erdiğince felçli kör kim varsa kapımı açmaya yemin ettim.. İŞTE MELEK SAKIZIM ,BUGÜN FELÇLİ 2 DOST GELECEK EVİMİZE,SENİN BIRAKTIĞIN BAYRAĞI BELKİDE ONLARDAN BİRİ DEVRALACAK..ONLARI TEDAVİ ETTİRECEĞİZ,KİMBİLİR BELKİDE SEN YARDIM EDECEKSİN CENNETTEN VE ONLAR ÇABUCAK İYİ OLACAKLAR..ŞİMDİ ONLARIN HEYECANLA EVE GELMESİNİ BEKLİYORUM..VE BANA ORADAN GÜLÜMSEDİĞİNİ BİLİYORUM,BİRGÜN BULUŞMAK DİLEĞİYLE ANNEN ... NOT:SİZDE BİR MUHTACA KAPINI AÇIN,LÜTFEN AÇIN..İNANIN ONUN HUZURUYLA UYUMAK,HAYATTAKİ EN BÜYÜK KEYİF..HERKESİN BİRGÜN İNSAN OLMASI DİLEĞİYLE..

5 yorum:

yıldız dedi ki...

İçim acıdı :.

Atolyekedi dedi ki...

yıldızcım benimde :(

Arayan Kedi dedi ki...

Ahh ahh yine ağlayarak okudum... İlk kedimi sahiplendiğimde hiç anne sütü içmemişti, diğer kedilere göre daha zayıf ve küçüktü, arka bacaklarında raşitizm vardı. İkinci kedim ise açlıktan ölmek üzereyken bizi buldu kaburgaları sayılıyordu, kendini temizlemeye hali yoktu ama onu seveyim diye her türlü şaklabanlığı yapmaya çalışıyordu, patisini koyardı elime gitme benj yalnız bırakma diye. Rabbime dua ederdim onu bize bağışla diye. Her ikisi de Allah'ıma binlerce şükür sağlıklılar, inşaallah da uzunca bir süre bizlerle birlikte olacaklar. Mühim olan gerçekten bir can kurtarabilmeye vesile olabilmek. Bir çok insan kedi almak istiyoruz diyorlar eee tamam diyorsun ama çok pahalı diyorlar e sokaktan bir tane kurtar diyorsun olmaz onlar pis diyorlar e bunun için bedava sahiplendirme yapılan siteler var diyorsun e o zaman şehrimde olsun başka yere gidip alamam küçük yavru olsun rengi beyaz olsun aman gri mi siyah mı istemez yok yok tüyü az olsun fazla miyavlamasın çok çiş/kaka yapmasın diyorlar. Can bu can yaa. Madem öyle yapay oyuncak kediler var onlardan alıp vitrinlerine koysunlar tam istediklerine uygun. Ben bu halimle bile Sakız'ın annesi kadar bırak birşeyi hiç bir şey yapabildiğimi hissedemiyorum. Yeterli olamadığımı biliyorum. Keşke daha çok yararım dokunabilse... Millet tüyünün renginin derdinde. Allah'ım sen sabır ver.

tülin dedi ki...

Size sımsıkı, kocaman sarılıyorum.
İyi ki varsınız.
Sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

Arayan Kedi, bahane çok tabii...Şöyle olsun böyle olsun diyenler almasınlar bu çocukları, veballerini de aldıklarını bilmiyorlar. İki gün sonra vazgeçeceklerse hiç gerek yok. Günah. Çıldırıyorum böylelerine....Amin!

Teşekkürler Tülincim.