19 Ekim 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara


Cuma sabahı Güneşlenmece...


Güneş hiç gitmese, yalanmaya ve uyuklamaya devam...


Cumartesi minik hobi alışverişi


Pazar günü ben temizlik yaparken eşim hem bana hem kendine aldığımız boncuklardan bileklikler yaptı. Bunlar beninkiler...


Akşama gün yaptık beyimlen..


Uzuuun zamandır almak istediğim meleklerim. Aslında geçen haftasonu aldım ama gecikmiş olsa bile paylaşmadan olmazdı onca zaman hayalinden sonra....Bu güzel melekleri herkesin bildiği LOLİPU bloğunun sahibesi yapıyor.

Meleklerimle mutlu,sağlıklı, huzurlu ve güzelliklerle dolu bir hafta diliyorum.






4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

güneşlenmesini sevsinler onun hiç bilekliğini iyi günlerde kullan yapanın ellerine sağlık marifetli damadım evrenciğim meleklerin çok güzelmiş.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

meleklerin de minnakın da şahane:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederim :)