2 Kasım 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabah herkesi kaldırıp hiç bir şey olmamış gibi yatıp uyuyanlar :/


Yaşasın sabah kuşağı kadın programları..Bayılıyorum bu kıza!!


Tüm gün evde olmanın şaşkınlığıyla ne yapacağımı bilemedim ve elimdeki ihtiyaçlar doğrultusunda 2 boyamaya başladım.


Boyamadan sonra baktım ki temizliğe meylediyorum hemen silkindim bu gün temizlik yok kanalları karıştırdım Deryanın Dünyasını buldum boyalarımı da çıkarttım ohhh işte çocukluğumdaki lüküs hayat bu bence ev işi yapmayınca!


Ben boyama yaparken minnoş kızım....Bazen gözünü bazen kulağını kapatıyor çünkü mahalledeki 6 apartman inşaatı son hız devam ediyor çok para kazanmaları gerek çoook


Cumartesi hava güzel olunca balkona çıkalım dedik. Tabii başrolde minnoşum ama kuşlar kaçmış yardımcı roller yok...


Türk malı ganimetler!


Minnoşuma sepet aldım ısınma turları atıyor şimdi....


Haftasonunun filmlerinden  'Tutsak' gerilim sevenlere göre....sonuna doğru çok ters köşe...Başını izlemeye dayanabilirseniz tabii ben zor sabrettim :(


Adından anlaşılacağı üzere... Tanımında bildiğiniz Frankensteın filmlerinden değil diyordu onca emek onca uğraş onca para.....Neyse izlemediyseniz bir şey kaybetmediniz.

Bu gün temizlik ve evraklar beni bekler hadi bana kolay gelsin. Aydınlık yarınlar olsun...










Hiç yorum yok: