16 Kasım 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Minnoşumun cuma akşamı yorgun hali...Ben mi işten geldim o mu belli değil. 
Çok şükür ki hafta sonu geldi, belki dinlenebiliriz.... Ne mümkün cumartesi sabahın 07:30 unda zorla uyandırılıyorsun hem de bıyık tehdidiyle :) Gün erkenden başlıyor, kahvaltı, çamaşır bulaşık, ütü, evi süpür, sil....vs neyse ki hepsi akşam bitti :)


Bu hafta sonunun tek filmi benim için harika bir psikoloji, dram filmi ...Savaş sonrası askeri hastanede beyin hasarı oluştuğu düşünülen bir askerin son şansı bir psikanalistin yardımını alması ve geçirdiği süreç....

Cumartesi eğlencesi....Bir ara Tülin'in Türk Böbrek vakfı kermesi için nelerim var bir bakıp karıştırmak istedim. Yapıp kenara koyduklarımı buldum gönderilebilecekleri ayırdım ve tüm çalışma odasını yeniden düzenledim.Çok iyi oldu. Sonrasında da hem kermes için hem kendim için bir şeyler yaptım.

Kermesle ilgili detaylar Tülin'in blogunda BURADAN bakabilirsiniz


Pazar günü erkenden dışarı çıktık biraz gezme, biraz market alışverişi, biraz da başka alışverişler..... çarşı pazarda ne güzel şeyler var, gezmek lazım. Erken çıkıp eve erken dönmeyi seviyorum. Biz dönerken insanlar anca dışarı çıkıyorlar biz de kalabalıklaşmadan işlerimizi görmüş oluyoruz...Eve dönünce hem o gün hem hafta içi için yemekler yapılıyor, son düzenlemeler ve yapılacaklar ayarlanıyor...İşte artık yeni haftaya hazırız..


Elimde böyle fermuarlı bir dosya vardı. Ne zamandır seyahatlere giderken hem okuduğum kitabı koyacağım hemde boyama kitabımı ve boyalarımı koyacağım böyle bir şey aradım ama bulamadım. Daha geniş ve yumuşak yapıda bir şey olmasını tercih ederdim tabii...Şimdilik işimi görür. Böyle bir şey piyasa da var mı? Hiç gördünüz mü? 


Mır mır zamanı...Uykuya hazırlık : önce mır mır sonra bol bol yalanmaca sonra da uyku sırası.


Yeni hafta güzellikler getirsin herkese.....









9 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim minnoşumu çok yormuşsunuz gibi bi hali bitiyom onun mahmurlu bakışlarına benim için mıncıklarmısın seninle kermesle ilgili konuşalım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Çok keyifli bir yayın olmuş canım minnak da büyüdü artık son nokta süper olmuş evet sadece bunun için varız:))))))

Atolyekedi dedi ki...

Sorma Anne hep yorgun biz işteyken evde parti yapıyo galiba :) Kermese de az kalmış...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim, evet büyüdü baya....Ömrümün sonuna kadar ona seve seve hizmet edeceğim aynen öyle '' bunun için varız '' :)

yıldız dedi ki...

okuyunca evrencim çalıştığım günler aklıma geldi . alışkanlık hep dwvam ediyor emeklilikdede zamanın bol olsada planlı programlı gitmek istiyorsun herşeye. minnoş tüm işi,yapmış yorulmuş yerim ben onu
öpüyorum ikinizide
sevgilee

Atolyekedi dedi ki...

Yıldızım o plan program alışkanlığı.... Planım programım yoksa o günü de kendimi de bomboş hissediyorum. Yersin işşallah bir gün :) Bizde yakışıklı tımbış beyi ve seni öpüyoruz

yıldız dedi ki...

inşallah evrencim , aynıyız ne diyim bende bugün birşey yapmadım yaw diyorum :))

Atolyekedi dedi ki...

:))

sebuş dedi ki...

filmi not aldım tavsiye için teşekkürler:)

Atolyekedi dedi ki...

sebuş, rica ederim işşallah beğenirsiniz.