23 Kasım 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma akşamı 'neden bin kilo oldum'un kanıtı..İş çıkışı evin yakınındaki bakkala uğrama ve abur cubur alma durumları. Ne demişler hocanın yaptığını yapma dediğini yap....Çok zararlı aman siz yemeyin...ciddiyim.Ve minnoşum acaba benim için bir şeyler var mı araştırması...


Akşam biz dinlenirken o bizden daha yorgun.Artık gün içinde arkadaşlarını çağırıp parti falan mı yaptı nedir....


Gece yakınlaşması  :)


Cumartesi sinemaya gidelim dedik. Orada çok sevdiğim Ankara aylık dergisini buldum, çok mutlu oldum. Ankara'ya ilk geldiğim yıllarda her ay alır sergi, Tiyatro vs tarih ve yerlerini işarteler tek tek giderdik....Ne günlerdi....Şimdi ise evden işe işten eve yorgunluklar bitmiyor dinlenemiyorum bir türlü....


Hafta sonu filmi...


Bir sağa bir sola dönmeler...O bacaklar o patiler yedirtecek bir gün kendini bana...



Pazar sabahı halının biri o yanda biri bu yanda çünkü innoşum popişini yaymadan önce zabah isiporu yaptı hemde deli gibi  :)

Mutlu haftalar...







2 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

canım benim ya seyretmeye doyamıyorum çılgın minnoşu.

Atolyekedi dedi ki...

:) tam yemelik bu Anne...