9 Kasım 2015 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma akşam çok şükür evime ulaşabildim ve minnoşum beni karşıladı :)


Kızım sepetini pek sevdi......


Cumartesi günü çamaşır, bulaşık, temizlik, ütü, yerleştir, kaldır, kondur, düzenle işleri.... İşler bitince film izleme....

Gerilim,korku,komedi türünde bir film. Korku film senaryosu yazmak için bir araya gelip orman evine giden bir grubun başına gelenler... Hiç fena değildi bence.... 


Komedi türünde bir Türk filmi. İki inatçı adam ve birbirlerinden intikam almak için yaptıkları.... Oyuncular oyuncular harikaydı, çok eğlenceli bir film.


Hasan Ali Toptaş'ın 'Gölgesizler' isimli romanından uyarlama  dram türünde bir film. Olaylar Gölgesizler köyünde geçiyor, ilginç bir film, izlerken merak uyandırıyor. 


Ve pazar günü klasikleri market işleri ve diğer yapılacaklar halledilir. Bir hafta daha kapatılır. Haftanın 5 gününe çıkan migren ağrılarına çözüm yolları....


Facebooktan bir fotoğrafla herkese mutlu neşeli bir hafta diliyorum....









4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

sepetine de çok yakışmış doğrusu bakışlarını yerim çok tatlı ya evrenciğim hafta sonu iş yoğunluğu gezmeler allah kolaylık versin canım.

Atolyekedi dedi ki...

Amin! Saol Annem

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ahhh ah ben onun tepeye bakışına kurban olurum gitgide güzelleşti bu hanım:))
gölgesizler ve kirpiyi not alıyorum seyredeceğim . o son fotoğrafı nerede görsem kopuyorum:)))))))))))
sevgiler canım.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, evet güzelleşti kızım, teşekkür ederiz :) bende her bakışımda tekrar tekrar gülüyorum :) Sevgiler, saygılar benden