15 Aralık 2015 Salı

cumadan pazara...


Sevgili günlük biraderim dün pazartesiydi ve erkenden başlayan geç biten yoğun ve yorucu bir gündü. Bu yüzden bu gün fırsatım oldu cumadan pazara'ya....Cuma sabah minnoşum 


Cuma sabah camdan çevreyi izliyoruz


Yaşasın cuma akşamı....Annem bende ve ben bu lüksü sonuna kadar yaşıyorum :) eve gelince karşılanmak, anne  yemekleri yemek bence kesinlikle bir LÜKS!!  


Cumartesi güneşlenmesi...


Annemle cumartesi Kızılay'a gittik. Kumaşlar aldım bir sürü planlarım var :) Moda çarşıda yıllar önce keşfettiğim takıcıya ara ara uğrarım,  bu sefer gerçekten güzel şeyler vardı en pahalısı 7,5 TL hanımlara duyurulur...


Cumartesi akşamı, dizi, örgü, kahve


Ve tabii Çirkin örgüsü 


Dikiş malzemeleri döküldü meydane minnoşuma eğlence çıktı böylece...Şu siyah telayla ne kadar kudurdu bilmiyorum sonra üzerinde uyuyakaldı :)


Pazar günü gün erkenden başladı. klasik bir pazar günü ve pazar uyuklamaları


Ee birazda Pazar kudurmacaları.

Mutlu, sağlıklı, huzurlu, LÜKS haftalar dileğiyle...










4 yorum:

sebuş dedi ki...

Mutlu haftalar benden de size..

aysel melike dedi ki...

Oyy onu yaradana kurban olurum sizin gibi anneye sahip olduğu için çokk şanslı keşke bütün pisilerin bir sahibi olsa:( yıllar yıllar sonra bende artık evde 1tane beslemeye başladım sizler gibi tecrübeli kedi sahiplerinden nasıl bakılacağı hakkında öneriler bilgiler alarak Firuze prensesime daha iyi bakmaya çalışıyorum ..sevgilerimle minnağa kocaman öpücükler :)

aysel melike dedi ki...

İnstagramdan size istek gönderdim :)

Atolyekedi dedi ki...

Sebuş, teşekkür ederiz :)

aysel melike, çok teşekkürler, elimden geleni yapıyorum canım kızıma. İşallah bir gün annesiz pisi kalmaz sokaklarda...Estafurullah birbirimizden öğrenecek çok şeyimiz var.Teşekkür ederiz çirkin kızımla bizde sizi öpüyoruz.Hemen ekledim :)