21 Aralık 2015 Pazartesi

cumadan pazara...


Cumartesi tüm gün evdeydik. Tabii bu minnoşuma yaradı o çevresinde insan olsun mutlu oluyo...Bir de rahat bıraksak :) 


İş yaparken yanımızda biz otururken o da uyuklamakta....


Pazar günü çok uzundu...Önce sabah erkenden kahvaltı yaptık sonra Annemi uğruladık. Sonra çarşı pazar ve eve dönünce market alışverişini yerleştir, topla düzelt kaldır kondur, sonrasında temizlik....Yani Lüküs hayat bitti kakılmışlığa tam gaz devam  :) Annem varken yemeğim vardı evim hep temizdi...Şimdi işler değişti. Atalarımız boşuna dememişler gücün varsa kızına, paran varsa oğluna diye....

Market alışverişinden önce bir kaç parça şey aldım. Ortadaki okulda giymek için diğerleri ne zaman istersem. Tabii sonuçta okulda ciddi biri gibi görünmem lazım :)


Emaye tencere buldum markette. Minnoşumda kontrol ediyo ters bir durum var mı diye....


Yeni iş defterim ve günlük işler listem. Ve pazar akşamı işi , hafta içi giyeceğim 5 günlük giysiyi hazırlamak...Ben hazırlarken miniğim benim peşimde



Pazar gecesi sineması....Filmin özeti çok güzel anlatılmış bu yüzden aynen kopyalıyorum:

Valeria 1984 yılında Sovyetler'de bulunan, parapsikolojik olaylar üzerine inceleme yapan bir labaratuvarda çalışmaktadır. Eski sevgilisi Nazım, Valeria'yı bir vakayı araştırması için Türkiye'ye davet eder. Valeria, "Cinli Nazife" olarak bilinen Nazife Hanım'ı araştırmak için Azdavay'ın Nalbant Köyü'ne gider ve araştırmalarına başlar. Ancak bir anda sırra kadem basar. Bu esnada Nazife Hanım felç geçirmiş, Nazım ise delirmiştir. Aradan otuz yıl geçer. Hamile bir kadın olan Ceyda, eşi ve çocuğuyla babaannesinin o dönem terk ettiği bu köye gelir. Doğum sancıları başladığında geçmişin sırları da aydınlanmaya başlayacaktır. 



Mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle...








3 yorum:

sebuş dedi ki...

ben bu meraklı minnoşu yerim:)
film tavsiyesi için teşekkürler not ettim..
mutlu haftalar..

SHOIPTAR dedi ki...

benim kızım her türlü zorlukların üstesinden gelir canım kızım atalarımız ne demişse doğru demişse de bir tanede ben söyliyeyim çok afersin öküzede boynuz ağır gelmez.Benbitiyorumbu kızın pozlarına evrenciğim giysilerini iyi günlerde kullan canım.

Atolyekedi dedi ki...

sebuş, :) yiyebilirsiniz. Çok teşekkürler.

Teşekkür ederim Annem sayende...